דברים שחשוב לדעת על דלתות מעוצבות

דלתות מעוצבות הן דלתות שילוו את הבית שלכם לשנים רבות של מגורים מענגים. לכן, הן צריכות לבטא את חזון העיצוב שלכם ולהציג את הבית בדיוק כפי שתכננתם את מראהו החיצוני והפנימי. מה חשוב לדעת על הדלתות שלכם לפני שאתם בוחרים אותן? במאמר זה תוכלו לקבל מידע על דגמים של דלתות כיס ועל אופן הבחירה הכי מומלץ לדייר. קריאה מהנה!

מבנה מומלץ עבור דלת הכניסה

דלת כניסה כיום עשויה עץ בצבע טבעי. על אף שהבסיס שלה הוא בסיס מתכתי, המגובש הן בצילינדר קשה-פיצוח והן במילוי קשיח, כשהעיצוב החיצוני הוא מעץ זה מספק לבית שלכם מראה מהמם ברחבת הכניסה שלו. עצים כמו מהגוני, אלון, ענפי צמח הכרכום, ועוד משמשים כציפויים לדלתות כניסה בצבעיהם המקוריים. על אף שהדלתות עברו עיבוד אנושי הן נראות טבעיות לחלוטין. הבסיס שלהן הוא פלדה כמובן, כמו כל דלת ביטחון אחרת, אך עצים אלו הם שמוצגים בפרונט. בגדול, השונות העיקרית בין הדלתות היא בין הצגת מראה 100% טבעי, שמסמלת יותר את העיצוב הכפרי, לבין הצגת מראה מלאכותי של גילופים וחריטות אשר חותר לדקורציה יותר בורגנית.

מבנה מומלץ עבור דלת הפנים

בדלתות פנים – אפשרויות העיצוב נעות בין מבנה למינטו דינאמי על בסיס חדגוני ולרוב גם דו ממדי, לבין מבנה תלת ממדי על בסיס גילופים ובליטות אומנותיות. אלו יכולות להיות בליטות של גילופים וחריטות קלאסיות על גבי הדלת ואף עיצובים מיוחדים ואותנטיים יותר כמו חריטות ייחודיות והטבעת צוהרים על גבי הדלתות. מומלץ לבדוק את עיצוב דלתות הזזה פנים מול הדמיית מחשב של חנות דלתות מעוצבות ולבחור בעיצוב המתאים ביותר לסביבה בה תמוקם כל דלת.

הקפדה על פרספקטיבה נכונה ביחס לגודל החדר והמרחב – יתרון

כשאתם מקפידים על עיקרון זה אתם תמיד תבחרו בדלת בעלת עיצוב שיתאים למרחב שלכם. הדבר מתבטא למעשה בגודל שלו. אם הדלת מובילה לחדר מאד גדול, חשוב שבחלק הפנימי של אותו חדר המשקופים יהיו רחבים, הפרזול יהיה גדול וכל גילוף או חריטה יכיל פסים עבים. אם החדר קטן, המינימליזם הוא שמשחק את תפקיד העיצוב ולכן כל משקוף או פס גילוף/חריטה צריך להיות דק. בדרך זו אתם בוחרים דלתות מעוצבות שמשתלבות במרחב ולא בולטות מדי בתוכו או חסרות השפעה על העיצוב הפנימי.

צרו קשר עוד היום עם חברת דלתות לבחור את הדלת המתאימה לכם ביותר!

פוסטים אחרונים