דלתות בהזמנה אישית – כל אחד והדלת שלו

בשנים האחרונות אנו רואים עליה בהזמנות אישיות בעולם עיצוב הפנים, למעשה זה ממש מובן. אתם משקיעים לא מעט כסף בבית החלומות שלכם, הדלתות השונות שהגיעו יחד עם "המפרט הקבלני" הפשוט הוא לא מה שאתם תיארתם לעצמכם בראש כשחשבתם על בית ואתם מעוניינים להתחיל לשנות. יש לכם שני אפשרויות – או לקנות דלת מוכנה מתוך קטלוג או ליצור דלתות בהזמנה אישית בהתאם לצרכים שלכם ולויז'ן העיצובי שלכם. נראה לנו שהתשובה קצת ברורה…

מה ההבדל בין דלת קיימת לדלת בהזמנה אישית?

כאשר אנחנו מדברים על דלת קיימת אנו מדברים על דלת המיוצרת לרוב בסיטונאות ועשויה כחלק מקטלוג, המידות לא מותאמות בהתאמה אישית אל החלל שלכם ויש לעשות מעט "שיפוצים" ותיקונים קטנים על מנת להתאים את החלל בצורה טובה. לעומת זאת דלת בהזמנה אישית היא דלת הנעשית לאחר אפיון, לקיחת מידות ובהתאם לצרכי הלקוח – עיצובית ופונקציונאלית. לא מעט אנשים בוחרים בדלת בהזמנה אישית כי יש להם שליטה מלאה על כל המרכיבים העיצוביים, החומריים והפונקציונליים של הדלת. יחד עם זאת דלת קיימת היא לא פחות טובה אך באותה נשימה מי מאיתנו רוצה לשלם לא מעט כסף ולא להרגיש שלם עם הבחירה שלו?

"בטח המחירים הם יותר יקרים משמעותית"

לא מעט אנשים מסתייגים והולכים מעט אחורה שמדברים איתם על דלתות בהזמנה אישית, מי שמגיע מהתחום מבין שזה ממש לא מובן. אמנם דלת בהזמנה אישית מתכתבת לנו באופן אוטומטי עם יוקרה אך המחירים הם ממש לא בשמיים. למעשה, המחיר משתנה בהתאם לסוג הדלת, פונקציונאליות הדלת, גודל הדלת והמרקם העיצובי – ממש בדומה לדלת קטלוג.

איזה סוגי דלתות ניתן לעשות בהזמנה אישית?

עולם עיצוב הפנים הוא אחד העולמות הגדולים והמסקרנים ביותר, למעשה ניתן לעשות דלתות בהזמנה אישית מכל הסוגים:

  • דלתות זכוכית
  • דלתות הזזה
  • דלתות פתיחה
  • דלתות כניסה לבית
  • דלתות קו אפס

אלו כמובן רק על קצה המזלג, למעשה ניתן לעשות הזמנה אישית כמעט לכל דלת אותה נרצה.

STATO: מובילים בעיצוב דלתות בהזמנה אישית

STATO הינה היבואנית והנציגה הבלעדית של מספר דלתות יוקרה ופרימיום מאיטליה ומציגה לקהל הרחב מגוון רחב של דלתות החל מדלתות הזזה, דרך דלתות פתיחה ועד דלתות קו אפס אשר נטעמות בקו עיצובי נקי ומרשים. אנו מאמינים כי לכל אחד יש את האפשרות לבחור ולעצב את הדלת שלו בצורה מותאמת אישית עבורו ובמרוצת השנים ייצרנו דלתות בהתאמה אישית אל אלפי לקוחות.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

פוסטים אחרונים