דלתות הזזה לחדרים

דלתות הזזה –בקאמבק גדול

דלתות הזזה מעוצבות זכוכית

אפשר לומר כי דלתות הזזה עושות קאמבק מרשים מאוד, כשהן חוזרות כעת לעולם עיצוב הבית, עם מגוון חומרים ודגמים מנצחים. דלתות הזזה היו בשימוש רחב בכל בית בשנות החמישים והששים כאשר הייתה להן מטרה פונקציונאלית בלבד. מכיוון שהדירות היו קטנות ובכל דירה אף התגוררו כמה משפחות, היה צורך להפריד ביניהן ואת זה עשו דלתות הזזה מהסיבה הפשוטה, שהן לא תופסות מקום.

אבל הקאמבק של דלתות ההזזה היום, לא נעשה רק בגלל שהן לא תופסות מקום, מה שמעניק להן בהחלט יתרון על פני דלתות אחרות, אלא גם בגלל שיצרני ויבואני הדלתות הלכו הכי רחוק עם העיצוב של דלתות הזזה ועצם היותן נעדרות כנף הפך אותה למלכות הדלתות המודרניות בבתים בהם שולט סגנון נקי ומינימליסטי.

סוגים של דלתות הזזה

דלתות הזזה זכוכית

יש שני סוגים של דלתות הזזה. כאלה הנפתחות לתוך כיס בקיר, וכאלה שלא. דגם BASE למשל זו דלת הזזה לכיס מאוד בסיסית ואלגנטית. היא מתאימה להתקנה גם בבנייה עם בלוקים וגם בבנייה עם גבס. היא אידיאלית לחדרי אמבטיה, מטבחים וחדרים פנימיים בבית. היא נכונה גם למשרדים. היא שקטה, אלגנטית ומרשימה.

BASE DOPPIO היא דלת הזזה כפולה לכיס, אשר נפתחת משתי דלתות לשני הצדדים ופוערת כניסה גדולה.

היא מתאימה גם לבנייה בבלוקים וגם בגבס ובעיקר להפרדה בין חללים גדולים כמו מטבחים, אולמות, חדרי שינה גדולים עם וילונות תואמים אולמות בבתי מלון, משרדים עם רצפת פרקט למינציה ועוד.

דגם נוסף היא דלת ESSENTIAL. זוהי דלת הזזה בודדת לכיס ללא משקוף גלוי וללא כל הלבשה. היא נכנסת בשלמותה לתוך הכיס שבקיר. מתאימה לבלוק ולגבס, לחדרי נוחיות, ארונות, אמבטיות ועוד.

המגמות האחרונות בדלתות הזזה

דלתות הזזה חוזרות עם הרבה מאוד שינויים המבטאים את תפקיד הדלתות היום. דלתות הפכו כבר מזמן לאלמנט עיצובי לכל דבר, ולא רק פונקציונאלי. הן מיוצרות היום מחומרים שונים וגם מזכוכית מעוצבות בקפידה, ומאופיינות בעיצוב מודרני, חלק ומרגיע. הן יכולות להיות דלתות הזזה לכיס ללא משקוף, או דלתות לא לכיס, בצבע, מעץ או מזכוכית. הן יכולות להיות בחום, צהוב וגם אדום. דלתות הזזה מזיזות לכם את העיצוב למקום הנכון…

פוסטים אחרונים