דלתות יוקרה בכניסה לבתיכם – כך תבחרו אותן נכון

דלת הכניסה לבית צריכה להיות דלת יוקרתית ואותנטית כמובן שרצוי שתהייה עם מנעול מאובטח שימנע את פריצת הדלת. רק כך תוכלו להרשים את כל מי שבא בשערי בתיכם ולהבטיח כי רחבת הכניסה תיראה מרשימה ומהודרת במיוחד. על מנת להגשים זאת, הכנו לכם מאמר מידע קצר על בחירת דלתות יוקרה בכניסה לבית. דלתות אלו הן דלתות שוברות שוויון שייקחו את רחבת הכניסה לבית שלכם למחוזות שלא הכרתם בעבר.

מומלץ לבחור דלתות כניסה אותנטיות בעלות מראה עץ טבעי

דלתות הזזה מסגנון זה ניתן לעצב בכל דרך, כולל בדרך המודרנית. לדוגמה, דלת יוקרה בצבע צהוב בהיר דמוי לבן יכולה להיות דלת של בית מודרני, זאת לעומת דלת בצבעים חומים ואדומים כהים המשמשת יותר בבתים העתיקים בצביונם. את בחירת הדלת חשוב לעשות עם הדמיית מחשב שתסייע לכם למצוא את התקן הכניסה מהחלומות, כזה שגם ירגש אתכם בעיצובו וגם יתאים למראה רחבת הכניסה של הבית שלכם.

מבנה ידיות מומלץ בדלתות הכניסה

בחלק החיצוני של הדלת, זה אשר נראה מחוץ לבית, מומלץ להטמיע ידית דחיפה אנכית. ידית זו אינה משפיעה על הצילינדר של המנעול, בשונה מהידית שבתוך הדלת. יחד עם זאת, ניתן לבחור ידית פתיחה אופקית גם עבור החלק החיצוני. על פי רוב, ידית דחיפה אנכית היא אביזר גדול ממדים המתאים לשילוב ברחבת כניסה גדולה יותר מאשר בזו הקטנה. לכן, התייחסו לגודל המרחב בו אתם מטמיעים את הדלת. בכל מקרה, מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב של חנות דלתות יוקרה על מנת למצוא את הידית הנכונה לדלת הכניסה שלכם.

תוספות דקורטיביות לדלתות כניסה

דלתות הזזה אלומניום בכניסה לבית עשויות להכליל כל מיני אורנמנטים דקורטיביים שישביחו את המראה שלהן. לדוגמה, ניתן להטמיע אובייקטים קטנים מזכוכית שייראו מרחוק כמו יהלומים נוצצים. לחילופין, ניתן להטמיע צוהרי זכוכית גדולים ומרובעים במרכזה של הדלת או בצדדיה. אביזרים אלו מחדדים מאד את עיצוב הדלת והופכים אותו לאותנטי יותר, עשיר יותר ואטרקטיבי פי כמה מהמצב המקורי שלה. חלק מתוספות הזכוכית הללו משמשים כחלונות ממשיים וחלקם כאמצעי עיטור בלבד. מומלץ לבחור על פי הצרכים שלכם ולהיעזר בהדמיית מחשב למציאת עיטורי הדלת המתאימים ביותר עבורה.

לפרטים נוספים צור קשר עוד היום עם חברת stato.

פוסטים אחרונים