דלתות יוקרה – כניסה מפוארת לבית שלך

בית המגורים הפרטי שלכם, הוא ה-מקום להביא את האופי והסגנון האישי שלכם לידי ביטוי. בדיוק באותה המיה הבית שלכם הוא גם המקום שבו אתם רוצים להתפנק, ולהרגיש הכי מיוחדים שיש. על כן, ההשקעה בפרטים הקטנים היא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה על שיפוץ או הקמה של בית חדש. ואם אנחנו כבר מדברים על הפרטים הקטנים והמיוחדים של הבית שלכם, כנראה שגם אתם כמו ישראלים רבים אחרים רוצים לרכוש דלתות יוקרה לחדרי הבית השונים. דלתות יוקרה הן לא רק שימושיות לכם אלא מאפשרות ליצור הפרדה מושלמת בין חללים בצורה קלאסית שתואמת את הקו הכללי של עיצוב הבית.

דלתות יוקרה איכותיות – מוצר שמשדרג את החדר

בכל מה שנוגע לרכישה של דלתות יוקרה, אתם רוצים להבטיח שאתם לוקחים את ההחלטה הנכונה לצרכים שלכם. בדיוק מסיבה זו מומלץ להיעזר באיש מקצועי כדי להבין דברים כמו:

איכות המנגנון המכאני לטריקת הדלת ולנעילת הדלת – ככל שמדובר במנגנון איכותי ושימושי יותר, כך יש שימוש טוב יותר ואיכותי יותר לאותן דלתות יוקרתיות. אם חשוב לכם למצוא דלתות בטריקה שקטה, אתם רוצים להגדיר את הצרכים מראש וכך יהיה לבעל המקצוע קל יותר לעמוד בדרישות שלכם.

עיצוב שמתאים בדיוק לקו העיצוב המושלם של הבית שלכם – כיום אתם יכולים למצוא את העיצוב המושלם שלכם מתוק קטלוגים נרחבים של עיצובים קיימים. לחילופין, אם לא מצאתם את העיצוב הרצוי, תוכלו לפנות לעזרתם של מעצים מומחים בתחום והם יסייעו לכם להגשים את כל החלומות שלכם.

התקנה בטיחותית ואמינה של הדלת החדשה שלכם – אתם משקיעים סכום כספי  נכבד ביצירה של דלתות יוקרתיות. כך שאין שום סיבה להקל ראש בתהליך ההרכבה וההתאמה של דלתות אלו לבית שלכם. אתם חייבים לבחור במתקין מיומן ומנוסה, כדי להימנע ככל הניתן מבעיות או פגמים בדלת, שישפיעו על המראה החיצוני או יכולות השימוש בה.

ליווי של אנשי מקצוע – בדרך למציאת הדלת המושלמת

‏היתרון שברכישת דלתות יוקרתיות הוא הניסיון המקצועי של אנשי צוות החברה. יכולות העבודה שמציגים אנשי החברה הן יכולות שנצברו במשך שנים ארוכות והן מביאות לפתח הבית שלכם את התוצרים האיכותית והמתקדמים ביותר. כמו כן עומדת לפניכם האפשרות לקבל ליווי אישי בתהליך ההתאמה והעיצוב של הדלתות שלכם, על ידי אנשי העיצוב של החברה. בסופו של יום הדלתות יהיו ההצלחה המסחררת של עיצוב הבית שלכם.

דלתות יוקרה – כל היתרונות במוצר אחד

הדלת היא הכניסה לעולם הפרטי שלכם, לכן חשוב מאד להשקיע בדלת הכניסה, והן בדלתות פנים הזזה. דלתות יוקרה נמדדות על פניו בהגשמת חלום הלקוח ורצון האדריכל, ובהחלט ניתן לשנות אינספור עיצובים, ובעניין הזה השמיים הם הגבול. קיימות גם דלתות יוקרה, בעיקר לדלתות הכניסה, אבל גם מתאימות גם לחדרים הפנימיים של הבית.

רבים טוענים כי דלתות יוקרה הן פריט עיצובי בלבד, אך טענה זו אינה נכונה בעליל, משום שבדלתות יוקרה, בדגש על היצרן המעולה, מכילות מגוון פונקציות נוספות ההופכות אותן לדלתות יוקרה. לכן דלתות יוקרה לא רק מהוות פריט עיצובי, אלא גם תורמת להגנה על הבית, ומשמשות כריהוט משלם לכניסה שלך לבית, אז בואו להכיר את דלתות היוקרה שלנו.

מה הן היתרונות של דלתות יוקרה?

  • אסתטיקה ואיכות –  לאלו מכם שאוהבים אסתטיקה ואיכות חשוב מאד לדעת כי דלתות יוקרה משלוות בין איכות לעיצוב.
  • עיצוב לבית – דלתות הכניסה מהוות פריט עיצובי ומשתלב בבית. דלת כניסה פשוטה תשווה לבית מראה פשוט ואילו דלת יוקרה משווה לבי מראה יקר.
  • חומרי גלם איכותיים – כל דלתות היוקרה מעוצבות ועשויות מומרים איכותיים ובגימור מעולה כמו למשל אלומיניום או עץ.
  • מבודדים רעש ומבודדים חומרי חום וקור – החומרים לא רק איכותיים, אלא הם מגינים על הבית מקור וחום, וכן לא ניתן לשמוע רעש מהבית.
  • שמירה על הפרדה בין השטח לפנים ובחוץ – ניתן לומר כי הדלתות שומרות היטב על הבית, ומפרידות הפרדה ברורה בין השטחים של הפנים ובחוץ.

איזה דלתות יוקרה קיימות?

דלת ההזזה לכיס

דלת הנפתחת לתוך כיס בקיר הדלת הזאת היא מתאימה לקירות גבס למשרדים, אמבטיות, מטבחים, חדרי ארונות, וכדומה.

Base doppio

הדלת הזאת היא דלת מיוחדת במינה, משום שהיא מציעה פתרונות להפיכת שני חללים לחלל אחד.

Modo

דלתות הזזה מזכוכית עשויה גם מאלומיניום ניתן להתאים דלת זו לבחירה אישית, ולפי רצון הלקוח, כך שהדלת יכולה להיות במגוון רחב של שימושית כדלת לכיס וכדלת כניסה.

Less

הדלת הזאת עשויה מזכוכית, ויכולה לשמש למגוון רחב של שימושים כדלת כיס, וכן היא מכילה מנגנון נעילה, ועוד מגוון מרכיבים מיוחדים.

Pivot

הדלת הזאת היא דלת כנף, המותקנת בקיר עם משקופי וצירים מוסתרים היא עשייה מעץ גושני, וכן מכילה מנגנון לטריקה קלה, ובנוסף לכך היא מבודדת רעש. נקראות גם דלתות נסתרות.

ניתן לראות כי קיימות דלתות יוקרה במגוון סוגים רחב מאד וכל לקוח יכול לבחור את הדלת המתאימה בדיוק לצרכיו.

דלת כניסה יוקרתית – כשיוקרה ועיצוב נפגשים

כאשר אנחנו מדברים על הבית הפרטי שלכם או הכניסה לעסק שלכם אנחנו בעצם מדברים על "הכניסה למקדש הפרטי שלכם", למעשה זהו המקום שלכם לפרוח ולהביא את האופי שלכם, הסגנון שלכם והאני מאמין העיצובי שלכם לידי ביטוי אל דלת הכניסה שלכם. דלת הכניסה שלכם היא בין האלמנטים העיצוביים החשובים ביותר בבית אשר תפקידה לשלב בין פונקציונאליות, עיצוביות ויוקרה. אגב, דלת כניסה היא הדבר הראשון שבני הבית והאורחים שלכם יראו – איך הייתם רוצים להציג את עצמכם כלפי חוץ?

דלתות יוקרה: לקחת את דלת הכניסה צעד אחד קדימה

דלתות כניסה יוקרתיות הם הבחירה של לא מעט משקי בית בישראל, רובנו מבינים את החשיבות בדלת עיצובית אך באותה הנשימה דלת המסווה ביטחון מלא לבני הבית מבחינה פונקציונאלית ובטיחותית. דלת כניסה יוקרתית לא חוסכת מאיתנו יתרונות:

בטיחות

כל דגמי היוקרה הם דגמים אשר שמים דגש על בטיחות שיא, כך שאתם יכולים להיות מעט רגועים בכל הקשור למנגנון הבטיחות של הדלת מפני שימוש לא סביר ואף פורצים.

התאמה אישית עבורכם

יוקרה כשלעצמה לבד זה טוב, אבל זה לא מספיק. כאשר אנחנו משלבים יוקרה עם עיצוב בהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלנו, לחזון העיצובי שלנו ולמידות המדויקות בבית אנו מקבלים מוצר מושלם.

אחריות לטווח ארוך

דלתות יוקרה עשויות מחומרים ייעודים ואיכותיים אשר תפקידם לעמוד מול איתני הטבע לאורך זמן, אתם משקיעים לא מעט כסף וסביר להניח שאתם לא רוצים להתחיל כל מספר חודשים במלאכת תיקונים חדשה לדלת הכניסה – דלתות יוקרה הן דלתות בעלות אחריות לטווח ארוך במיוחד.

טריקה שקטה

אתם כבר לא צריכים להעיר את כל הבית כשאתם יוצאים ו/או נכנסים מן הבית – איכות המנגנון המכאני מאפשר טריקה ונעילת הדלת בצורה שקטה למדי, מה שהופך את החוויה למושלמת.

בידוד מרעש ואיתני הטבע

קיים בחוץ לא מעט רעש, ברגע שאנחנו מגיעים לבית אנחנו רוצים להתנתק כמה שיותר מן הרעש שבחוץ. דלתות יוקרה בעלות מנגנון בידוד מראש ומאתני הטבע הם הבחירה הטבעית של כל אחד מאיתנו.

בחירת דלת כניסה יוקרתית: STATO עושים את העבודה עבורכם!

בחירת דלת כניסה יוקרתית היא מלאכת מחשבת של ממש ומצריכה אפיון מדויק בהתאם לצרכי הלקוח. חברת STATO הינה היבואנית והנציגה הבלעדית של לא מעט מותגי יוקרה ופרימיום מן המובילים בעולם. במשך השנים עבדנו עם מאות לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים וחרטנו על דגלנו ערכי שירות המבוססים על מקצועיות, איכות ואמינות. אנו מאמינים כי תהליך בחירת דלת כניסה יוקרתית הוא תהליך שיכול להיות מעט "מסורבל" ועומדים לצד הלקוח יחד עם אפיון מלא לצרכיו.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

פוסטים אחרונים