דלתות כניסה מאלומיניום

כאשר אנחנו מדברים על דלת הכניסה שלכם אנו מדברים על אחד הפריטים החשובים ביותר בבית הן מבחינת עיצוב והן מבחינת עמידות ופונקציונאליות, דלת הכניסה היא הדבר הראשון אותו אתם או חבריכם יראו בכניסה אל הבית. תפקידה של דלת הכניסה היא לשמור על הבית מפני העולם שבחוץ, לבודד בצורה מושלמת רעשים, קור, חום ונזקי מזג האוויר ואף משחקת תקציב עיצובי לא קטן. אחת הבחירות השכיחות לדלתות כניסה לבית הן דלתות כניסה מאלומיניום. מה הופך אותם לבחירה כה פופולרית?

דלתות כניסה מאלומיניום – מה הם היתרונות?

בשנים האחרונות אנו רואים יותר משקי בית בוחרים לרכוש דלתות כניסה מאלומיניום – למה זה קורה בעצם?

  • בעלות יכולת עמידות גבוהה

אלומיניום נחשב לאחד החומרים העמידים ביותר ועומד במבחן התוצאה בצורה מושלמת אל מול לחות, מים, מפגעים ואף אל מול חרקים שונים.

  • אחריות לטווח ארוך

מאחר ומדובר בחומר חזק, אנו רואים כי האחריות הניתנת על דלתות כניסה מאלומיניום היא לטווח הארוך.

  • אסתטית ובהתאמה אישית

ניתן לעצב את דלת האלומיניום בהתאמה אישית אל הצרכים שלנו, ניתן לשלב אלמנטים כמו זכוכית ועץ ולשחק לא מעט עם קשת הצבעים והטקסטורה של הדלת.

  • עלויות תחזוקה זולות

אם אנו מסתכלים על שאר החומרים המתחרים בעולם דלתות הכניסה אנו רואים כי חלקם דורשים תחזוקה קבועה ולעיתים אף יקרה. דלתות אלומיניום הינם דלתות עמידות בפני בלאי ומחזיקות לאורך שנים, כמו כן עלויות התחזוקה שלהן זולות משמעותית מדלתות עץ וברזל.

איך לבחור דלת כניסה מאלומיניום?

בחירת דלת אלומיניום היא מלאכת מחשבת של ממש, כך אנו גם מתייחסים אליה. כיום ניתן לעשות כמעט הכל עם אלומיניום, אנו מאמינים בהתאמת הדלת לצרכים האישיים של הלקוח לאחר אפיון מעמיק וממוקד – כך מתקבלת דלת כניסה לבית אשר מצד אחד בעלות יכולת עמידה גבוהה, פונקציונאליות ובאותה הנשימה גם מנצחות בפן העיצובי. למה לבחור בין בטיחות לעיצוב שאפשר גם וגם?

דלת מאלומיניום: המומחים של STATO כאן בשבילך

כמו שכבר הצלחתם להבין בחירת דלת מאלומיניום זה לא דבר קל, קיימים לא מעט עיצובים, מרקמים, טקסטורות וגדולים. סטאטו היא היבואנית הבלעדית של מותג הדלתות היוקרתי תוצרת איטליה – סקריניו, משווק ומתקינה בכל הארץ מגוון רחב של דלתות הזזה, פתיחה דלתות כניסה מיוחדות לבית. STATO חורטת על דגלה את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות ומאמינה בייעוץ ללקוח על פי צרכיו ובהתאמה אישית, כך אנו יודעים שהלקוח בחר את דלת הכניסה הטובה ביותר עבורו.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים