דלתות כניסה מעוצבות – כי על יופי לא מתפשרים

מה כבר לא נאמר על דלתות כניסה מעוצבות, דלת כניסה היא אחד הפריטים החשובים ביותר בכל בית. מצד אחד תפקידה של דלת הכניסה לתחום את העולם בחוץ, להעניק ביטחון מירבי לתושבי הבית ולקבוע גבולות ברורים ואילו מצד שני תפקידה של אותה דלת היא לשדר "יוקרה", "מודרניות" ועכשוויות. לא מעט אנשים מבינים את הצורך בדלת כניסה איכותית ומחפשים אחר דלתות כניסה מעוצבות – אז איך ניתן למצוא את הדלת הטובה ביותר בשבילי?

"אמור לי מה היא דלת הכניסה שלך ואומר לך מי אתה"

מדובר באחד המשפטים האהובים עלינו מעולם עיצוב הפנים, כאשר אנחנו מדברים על דלת הכניסה לבית אנו מדברים על דלת אשר מייצגת את תושבי הבית ובאה להעביר איזשהו מסר. העיצוב, הטקסטורה ולפעמים אף סוג הדלת אומרים לא מעט על איכות החיים ועל גישת החיים של אותם אנשים. אז ברגע של ניחותא… מה היא דלת הכניסה שלכם?

איך לבחור דלת כניסה מעוצבת?

כאשר אנו ניגשים לבחור דלתות כניסה מעוצבות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. למעשה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הדלת הטובה ביותר.

  • עומדת בתו התקן

על הדלת לעמוד בתו התקן המחמיר של מכון התקנים על מנת להבטיח את איכותה.

  • בטיחותית

מאחר ודלת הכניסה שלנו תוחמת אותנו מן העולם שבחוץ עלינו לבדוק כי הדלת מכינה מנגנון בטיחותי אשר מספק פתרון הולם לתושבי הבית.

  • בהתאמה אישית אלינו

לא סתם הגעתם לפה, אתם אנשים עיצוביים. כאשר אנו בוחרים דלת כניסה מעוצבת עלינו לשים לב כי היא מתכתבת עם שאר החלל בבית תוך כדי מתן "קריצה" לעולם שבחוץ.

  • אחריות

בדקו מה היא האחריות הניתנת לכם על אותה דלת. לרוב, מותגים מובילים יתנו אחריות לתקופה ארוכה מאוד מה שיקנה לכם לא מעט שקט נפשי.

  • אך ורק מיבואן רשמי

כאשר אתם קונים דלת כניסה לבית תקנו את המוצר אך ורק מיבואן רשמי אשר מבצע את ההתקנה בצורה מקצועית ובהתאם להנחיות הרלוונטיות לאותה דלת. STATO יבואנית רשמית של מספר רב של מותגי יוקרה ופרימיום.

STATO: זה הזמן לבחור דלת כניסה מעוצבת

לא הגעתם לעמוד הזה סתם, גם אתם מבינים את החשיבות בדלת כניסה מעוצבת הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הביטחון של בני הבית. חברת STATO מתמחה במתן פתרונות בכל הקשור לדלתות כניסה ובמשך השנים אפיינה, עיצבה ושירתה אלפי משקי בית שונים משלב האפיון עד שלב ההתקנה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

פוסטים אחרונים