דלתות כניסה קו אפס – מה שחשוב לדעת

אחד האלמנטים העיצוביים והפונקציונאליים החשובים ביותר בעיצוב הבית שלכם אלו דלתות הכניסה. למעשה ישנם לא מעט אפשרויות לדלתות כניסה: דלתות נסתרות, מזכוכית, עץ מלא, אלומיניום אך יחד עם זאת כל אלו הם רק חומרי גלם, אנו רואים בכל אחד מן חומרי הגלם האלו סוגים שונים של דלתות. בין הסוגים הפופולריים והעיצוביים ביותר בארץ ניתן לראות: דלתות כניסה קו אפס – מה הפך דלתות אלו לבחירה הטבעית של אלפי משקי בית? החלטנו לרכז עבורכם את המידע האינפורמטיבי ביותר!

מה זה למעשה דלתות כניסה קו אפס?

על מנת להבין מה זה דלתות כניסה קו אפס עלינו לצאת לסיור מודרך קטן, תנסו לחשוב על דלתות, סביר להניח שחלק מן המחשבה שלכם על דלת תכלול משקוף בולט ואף דלת מעט שקועה בצדו החיצוני. דלת כניסה קו אפס היא למעשה דלת אשר מותקנת בצורה מושלמת בהתאם למידות הדלת, ללא משקופים ובאותו קו של הדלת כך שנוצר מראה נקי, אלגנטי ומרשים תוך כדי קבלת דלת כניסה בהמשכיות מלאה עם הקיר.

דלת נסתרת: שמעתם על זה פעם?

לא מעט בעלי מקצוע מכנים דלתות כניסה קו אפס בעגה המקצועית כ-"דלת נסתרת", דלת זו מותקנת במפתח ללא שימוש במשקוף ו/או צירים. למעשה בהנחה ונשים ציור על הדלת לעולם אף אחד לא יוכל להבחין שקיימת שם דלת.

מניו יורק לתל אביב: עיצוביות שאין שני לה

אם היינו הולכים לסיבוב קטן בעולם המערבי היינו רואים כי כמעט בכל מקום ניתן למצוא דלתות כניסה קו אפס, העיצוב האירופאי והמערבי הגיע אל ישראל (מעט באיחור) בשנים האחרונות ותופס תאוצה אין סופית. דלת כניסה היא הדרך לשלב בצורה מושלמת בין עיצוביות שאין שני לה לפונקציונאליות ובטיחות.

מה המחיר של דלתות קו אפס?

דלתות קו אפס כבר מספר שנים נחשבות "הדבר הבא" בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים, יחד עם זאת למרות המראה הייחודי שלהם והעיצוביות הנקייה המחירים שלהם לא יקרים כמו שניתן לחשוב. מדובר במוצר אשר מצד אחד משלב בין עיצוביות בלתי נגמרת, התכתבות עם החלל לפונקציונאליות – עמידה בפני נזקי מזג האוויר, בידוד מרעשים ועוד.

STATO: מובילים חדשנות ועיצוביות

חברת STATO מובילה חדשנות ועיצוביות כבר מזה שנים ומספקת לקהל לקוחותיה הצצה למותגי הפרימיום והיוקרה האיטלקיים הטובים ביותר בעולם. אנו מזמינים אתכם לבחור חדשנות ועיצוביות בכל יום מחדש ולעצב יחד איתנו דלת כניסה קו אפס בהתאמה אישית מלאה אליכם.

אם הגעתם עד לפה לא תוכלו להתכחש לעובדות שזה מעניין אתכם – מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ!

פוסטים אחרונים