דלתות נסתרות לתוך כיס – עיצוב אידאלי

דלתות נסתרות לתוך כיס שבקיר – ישר מאיטליה

דלתות נסתרות – סקריניו הוא מותג דלתות איטלקי המציעה לישראלים דלתות סמויות או דלתות נסתרות, כדי להעניק לחלל כמה שיותר ניקיון ואסתטיקה- הבסיס של כל סגנון עיצוב מודרני.

ככלל עיצוב מודרני דוגל בצורניות מסוימת, צבעים מסוימים אבל בעיקר מעט. לא יותר מדי פריטים בחלל, מכנה משותף במרקמים או בצבעים או בחומרים בחלל. רצף ואחידות שגורמים לעין להרגיש נעים ולראות נעים. להבדיל מסגנון עיצוב קלאסי פומפוזי או אקלקטי שיש לו אמירה שונה לחלוטין.

יש היום הרבה מאוד פריטים שעצם ההסתרה שלהם היא אמירה למשל דלתות. בסופו של דבר, לו יכולנו לחיות ללא דלתות בבית, אולי זה בדיוק מה שהיינו עושים, אבל זו עובדה קיימת שבבית או בדיקה מתגוררים כמה אנשים, שחייבים לחלוק חלל אחד ולכן יש צורך בתיחום אזורי המחייה של כל אחד מהם ומי שעושה את זה הכי טוב זו הדלת.

ועכשיו השאלה הנשאלת היא איזו דלת הכי מתאימה לבית שלכם. השאלה השנייה שתישאל היא האם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי, ואם התשובה היא כן- אז דלתות נסתרות הן ההצעה הכי טובה שתוכלו כדי ליצור חלל אחיד ואסתטי.

SCRIGNO, LUCONI, MOVI, FLAT LINE – מותגי דלתות מאיטליה

בארץ היום אפשר להשיג כמה דגמים של מותגי דלתות מובילים מאיטליה. כולנו הרי יודעים שאיטליה היא ערש העיצוב והתרבות, וממנה יוצאת כל שנה בשורת העיצוב העולמית בקשר לעיצוב הבית והמשרד. מותגי הדלתות האיטלקיות הנן דלתות מעוצבות. חלקן דלתות פתיחה וחלקן דלתות פרמיום מאיטליה, דלתות הזזה, דלתות נסתרות הנטמעות בעיצוב הקיר ועוד.

דלתות נסתרות הן בדיוק ההיפך ממה שרוצים להשיג למשל בעיצוב תעשייתי בו, מציגים את הקרביים של הבית כולל צינורות החשמל, המים והמזגן. בסופו של דבר התוצאה היא כמו משהו לא גמור או בתהליך בנייה וזה די בכוונה.

בסגנון המודרני המינימליסטי מציבים בחלל רק את מה שצריך. לא מגבבים ולא מערימים, לא מוסיפים וכל המוסיף גורע.

דלתות נסתרות – עיצוב שלא שובר את הקיר

מול קולקציות הדלתות בעלות הנוכחות האומנותית או במראה הוינטאג', הדלתות האיטלקיות של המותגים האיכותיים ביותר, מציגים את הפשטות, היוקרה וההעזה במיטבה. ניקיון אסתטי מרשים ללא נוכחות בולטת בשטח. לא לקלקל את השקט שהאסתטיקה מייצרת, לא לחבל בתחושת הרוגע. מינימליזם באיכות גבוהה, זה שם המשחק.

פוסטים אחרונים