דלתות נסתרות – עיצוב ברמה אחרת

דלתות נסתרות – עיצוב חסר פשרות

עולם העיצוב ממשיך להפתיע עם טרנדים חדשים ומיוחדים. הטרנד התורן הן דלתות נסתרות הדבר הכי חם כרגע. אז מה הכוונה דלת נסתרת ומה הופך אותה לכל כך מיוחד. הכנו עבורכם סקירה על הדבר הבא בעולם הדלתות

דלתות נסתרות – המחר בעיצוב הבית

אז מה היא דלת נסתרת? דלת נסתרת היא דלת המונחת במישור הקיר, ומשקוף שלה לא נראה לעין. הדלת לא נראית לעין במבט ראשון ונפתחת מהקיר. המשקוף של הדלת הנסתרת מוסתר בעזרת חיפוי. דלתות נסתרות הן דרך יוצאת דופן להעניק לחלל תחושה של מראה חלק ואחיד. הדלת נבלעת אל תוך עיצוב החדר ויוצרת תחושת המשכיות. כיום ישנו מבחר רב של דלתות הזזה פנים, ועוד דלתות מסוג זה וניתן לבחור גם מנגון פתיחה החוצה או פנימה.

דלתות נסתרות – הלוק העכשווי

אז באיזה בתים וחללים בוחרים מעצבי הפנים לעבוד עם דלתות נסתרות? כאשר חושבים על עיצוב מודרני וחדשני הדלת הנסתרת משתלבת בקלות. הדלת מעניקה תחושת מרחב פתוח, עיצוב מינימליסטי והייטקסטי. דלתות שהן נסתרות מכונות גם דלתות קו אפס. דלתות מסוג זה משתלבות עם כל עיצוב וקיימות במגוןן חומרים כמו – דלתות אלומניום, דלתות זכוכית ועוד. אנו עדים למגמת עליה ברכישת דלתות מסוג זה.

לקנות רק אצל המומחים!

אנחנו בחברת STATO אוהבים עיצוב איטלקי עשיר. חברת STATO היא היבואנית הבלעדית של מותג הדלתות היוקרתי סקריניו. אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות זכוכית,  דלתות נסתרות, דלתות הזזה ודלתות פתיחה בעלות טכנולגיית הכיסים המתקדמת שפותחה על ידי SCRIGNO אשר שינתה את עולם דלתות הפנים. אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

דלתות נסתרות – להוסיף את הטא'צ שחסר

אז איך אומר השיר " יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע, נעשה גם דברים, שנראים בלי סיבה…" אנחנו ב STATO מבינים בעיצוב ובדלתות. דלתות נסתרות הן הדבר הכי חם בעיצוב הבית. זה דרך מעולה וחדשנית לעיצוב מסתורי וחדשני. אז מה היא דלת נסתרת ומה צריך לדעת עליה?

מה הכוונה דלתות נסתרות?

דלתות נסתרות הן דלתות המונחות במישור הקיר, ומשקוף הדלת לא נראה לעין. הדלת לא נראית לעין במבט ראשון ונפתחת מהקיר. המשקוף של הדלת הנסתרת מוסתר בעזרת חיפוי. דלתות נסתרות הן דרך יוצאת דופן להעניק לחלל תחושה של מראה חלק ואחיד. הדלת נבלעת אל תוך עיצוב החדר ויוצרת תחושת המשכיות. מעצבים רבים בוחרים להשתמש בדלתות נסתרות בעיצוב מודרני וחדשני. הדלתות הנסתרות מעניקות תחושת מרחב גדול ומשתלבות בעיקר בעיצוב מינימליסטי והייטקסטי. דלתות הנסתרות לעין מכונות גם דלתות קו אפס. אם בעבר הדלתות הנסתרות היו שמורות לבתים של עשירים או מלונות יוקרה . היום ישנו מבחר רב של דלתות נסתרות  עם מנגוני פתיחה החוצה או פנימה. הדלתות משתלבות עם כל עיצוב וקיימות במגוון חומרים כמו – דלתות אלומניום, דלתות זכוכית. הטרנד הסוחף של עיצוב הבית ניתן לראות בבתים פרטיים ומבנים ציבוריים.

דלתות נסתרות רק ב STATO

אנחנו בחברת STATO אוהבים עיצוב איטלקי עשיר. חברת STATO היא היבואנית הבלעדית של מותג הדלתות היוקרתי סקריניו. אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות נסתרות,  דלתות זכוכית ודלתות הזזה דלתות פתיחה ועוד… אנו משווקים גם דלתות עם טכנולגיית הכיסים המתקדמת שפותחה על ידי SCRIGNO אשר שינתה את עולם דלתות הפנים. אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

פוסטים אחרונים