דלתות סמויות – אסתטיקה ללא פשרות

דלתות סמויות – יופי ואסתטיקה

דלתות סמויות – אסתטיקה מתקדמת 

דלתות סמויות – הסגנון העיצובי השולט היום בבתים הוא סגנון מודרני, מינימליסטי. חלל מרווח. מה שלא צריך להיות לא נמצא. אווירה של מרחב ושל חופש. פריטים נבחרים בקפידה כאשר המוטו המרכזי של הסגנון המודרני הוא, תחת אג'נדה של פשטות, נטולת פומפוזיות, בניגוד למשל לסגנון העיצוב הקלאסי, החום הכבד והמעיק, או למינימליזם היתר של הסגנון התעשייתי. המודרני נמצא בתווך בין שניהם. מקפיד על מספר פריטים מובחרים ומשובחים, כמה שפחות יותר טוב וכל המוסיף גורע.
אחד הפריטים שמסתדרים מצוין עם הסגנון הזה הן דלתות סמויות. "רואים ולא רואים", בכל אופן הן שונות לחלוטין מחזותן  של דלתות בעלות נוכחות יתרה, כאשר הכוונה היא לייצר סוג של אסתטיקה אחידה בלי שום "מחסומים" באמצע למשל כמו דלתות.

דלתות סמויות – סקריניו מותג הדלתות מאיטליה 

מותג דלתות סמויות שעשה עליה מוצלחת לארץ הוא SCRINGO איטלקי במקורו, אשר דוגל באג'נדת הדלתות המינימליסטיות המשתלבות במרחב ודרושות בעיקר לצורך פונקציונאליות. זאת למשל לעומת טרנד הדלתות המאוד מעוצבות של חברות ומותגים מקומיות הדוגלות בפיתוח קולקציות דלתות שהופכות לחלק מעיצוב הפנים של הבית.
אפשר לומר כי לדלתות סקריניו יש את הנוכחות החזקה של הדלת היוקרתית, העמידה. זו שעשויה מחומרי הגלם הכי טובים, אבל לא מעוניינת לקבל את כל תשומת הלב וחוזקה הוא במראה הפשוט והחזק והיציב שלה.

דלתות הזזה בטכנולוגיית הכיסים

דלתות הזזה הפכו כבר למבוקשות מאוד מכל מיני סיבות של חוסר במקום, ניצול השטח בצורה מקסימלית אבל לא פחות גם בגלל שהן לכאורה פונקציונליות בלבד, ואלה שנכנסות לכיס פשוט יוצאות כאשר צריך ונעלמות לתוך הקיר כאשר פותחים אותן. שוב משתלט פה הצורך האסתטי, אם לא צריך את כנף הדלת, אז גם לא צריך לראות אותה. מה שמייצר את אותה אווירה נקייה וחלקה שעושה טוב לעין ותומכת באג'נדת העיצוב המודרני שכמה שפחות עדיף.
על הטכנולוגיה של מערכת הכיס מעניק המותג האיטלקי סקריניו 20 שנות אחריות וזה אומר הרבה על רמת ואיכות העבודה שלהם. מלבד זאת, די להביט בקטלוג קולקציית הדלתות בשביל להבין שזו פשוט תערוכת אומנות של דלתות סמויות ודלתות הזזה, כל אחת פותחת צוהר לעולם של עיצובים ודגמים מרהיבים ובכלל לא סמויים מהעין.
ראו עוד: דלתות הזזה לכיס | דלתות יוקרה | מחיצות זכוכית 

פוסטים אחרונים