דלתות קו אפס – עיצוב נקי ומודרני

דלתות קו אפס מעוצבות

בעולם העיצוב המודרני של היום, כשהעיצוב הפך לשם שני בכל תחום בו אנו עוסקים, החל בביגוד, אדריכלות, עיצוב פנים ועוד, אנו עדים לטרנדים מודרניים וחדשניים המופיעים חדשות לבקרים וכובשים את השוק מדי עונה ומדי שנה.

בעיצוב הפנים ניתן לראות היום טרנד חדשני מודרני ויוקרתי של עיצוב דלתות קו אפס, בעיצוב פנים של חללים משרדיים גדולים המחולקים לחדרים קטנים יותר, וגם בבתים פרטיים ,בוילות ובדירות מעוצבות, ניתן לראות שימוש הולך וגובר בעיצוב הטרנדי של דלתות קו אפס.

מהי דלת קו אפס?

דלתות קו אפס היא דלת המשתלבת במישור הקיר בצורה מושלמת וחלקה, ללא בליטות של צירים ומשקופים, דלת קו אפס מאפשרת למעצב הפנים לשמור על קונספט עיצובי נקי של קווים ומשטחים חלקים בחלל המבנה, להשלמת המראה העיצובי המודרני.

בכל חלל ניתן להתקין דלתות כניסה קו אפס, וגם דלתות פנים קו אפס במגוון צבעים עזים ומרשימים, ולמי שחלל ביתו  או משרדו מעוצב עם דלתות הזזה יכול גם הוא לבחור בדלתות הזזה קו אפס, אלה הן דלתות יוקרה איכותיות חלקות וחזקות במיוחד.

איפה יש דלתות קו אפס?

כשאתם מתעניינים בעיצוב הבית או המשרד שלכם עם דלתות קו אפס, אינכם צריכים לרוץ ולחפש באולמות תצוגה, כל שנדרש הוא להתרווח בכיסא וליהנות מתצוגה יפהפייה של דלתות קו 0 ממבחר סוגים, צבעים וגדלים. את הדלתות תמצאו בקטלוג תמונות צבעוני מעוצב, באתר החברה המתמחה בשיווק דלתות קו אפס. ניתן בקלות וביעילות, בלחיצת עכבר, להיכנס לאתר החברה באינטרנט, ולאחר שתתעדכנו ותתרשמו מהמבחר הגדול והצבעים המוצעים ניתן לבחור וגם להזמין את הדלתות המתאימות לכם ביותר, בהתאם לחלל שלכם, ובהתאם לקונספט העיצובי שבחרתם ולטעם האישי שלכם.

מהו המבחר הקיים של דלתות קו אפס?

היום ניתן לבחור ולעצב בהזמנה אישית, דלתות קו אפס, ממגוון עצום, יצירתי, וצבעוני של דלתות לבחירה, ניתן לבחור חומרים שונים עבור הדלתות כגון דלת זכוכית, או דלת מעץ. הדלתות המשתלבות במישור הקיר הן בעלות מראה עדין נקי ויוקרתי, הן חזקות במיוחד, ובין היתר ניתן להתרשם מדלתות קו אפס במבחר הבא:

דלת קו אפס FILOMURO

זוהי דלת פתיחה במישור הקיר, המותקנת על גבי משקוף אלומיניום וצירים נסתרים, הדלת מתאימה לבניה בבלוקים ולבניה בגבס ניצב, הדלת היא בעלת גומיות לאיטום, מנעול מגנטי לטריקה שקטה ורכה במיוחד. הדלת ניתנת להזמנה אישית בצבע, זכוכית ועץ.

דלת קו אפס SEGNO

זוהי דלת ציר קו אפס עם מסגרת אלומיניום בהיקף הפתח, עם מילואה זכוכית או עץ. הדלת מתאימה ליישום כדלת הזזה חיצונית, או כדלת לכיס וגם כדלת פתיחה. היא בעלת מנגנון נעילה פנוי/תפוס, וכן בעלת מברשות וגומיות אטימה.

דלת קו אפס FLAT D

זוהי דלת זכוכית כפולה, המורכבת משני צידי פרופיל אלומיניום דק ומשקוף אלומיניום טלסקופי המתיישר עם מישור הקיר.

דלת קו אפס PIVOT

זוהי דלת פתיחה עם ציר מרכזי במישור הקיר, דלת כנף פתיחה המותקנת עם משקופי אלומיניום וצירים נסתרים. הדלת בעלת מסגרת עץ לאקוסטיקה מרבית ומבטיחה הפחתת מעבר רעשים בין חללי הבית.

לצפייה בכל המותגים

פוסטים אחרונים