דלתות קו 0 – דלת שנסגרת בשקט ושלווה

השינויים בעיצוב הבית והמשרדים למי ששם לב, הם לא דרסטיים. גם באופנה זה קורה, יש טוויסטים קטנים, מזעריים, כי כמה כבר אפשר להפתיע. זה בדיוק מה שאנשים צריכים. בעידן הזה של העולם הדיגיטלי, הרצוף שינוים מדי יום, כאשר אנחנו נכנסים לבית שלנו או למקום העבודה, אנחנו רוצים שקט.
יש עיצוב פרוע ויש עיצוב רגוע. לפעמים זה קשור ממש לדברים קטנים כמו מהו קו האפס של הדלת ומאיזה חומר היא עשויה. עד כמה שזה לא מודע, הסביבה שלנו משפיעה עלינו. היא יכולה לעשות לנו מצב רוח טוב ולהרגיע אותנו, והיא יכולה גם להטריד אותנו.

מגמות העיצוב בעידן הזה היא להשקיט. לעדן, לבלום זעזועים ולייצר שלווה. העיצוב המודרני עונה על כל אלה. יש לו קווים ישרים, צבעים רגועים והוא לא דרמטי כמו למשל עיצוב קלאסי.

דלתות קו אפס, הן הפריט הכי עכשווי לבית המודרני. הן הדלתות הכי חכמות בעיצוב הדק והמינימליסטי שלהן.

FLAT LINE – דלת שנסגרת בשקט ושלווה

FLAT LINE הנו מותג דלתות קו אפס, ככה קוראים לדלת שמתחילה הכי צמוד לרצפה כאילו שהיא חלק ממנה, בלי שום רווח אפילו לא סנטימטר ומתחברת גם לקיר בקו ישר, כאילו שהיא חלק ממנו. המשקוף עשוי מאלומיניום ויש לו צירים נסתרים.

דלתות קו אפס משווקות בכמה דגמים ויכולות להיות צבועות, עשויות מעץ או מזכוכית. הן מתאימות לבנייה בבלוקים וכן בגבס. מצוידות בגומיות איטום, מנעול טריקה רכה ושקטה. גובהן יכול להגיע עד 3 וחצי מטר.

הדלתות האלה מהוות את המילה האחרונה התחום העיצוב המודרני. ניתן להתאים אותן לכל בית ומשרד ויש להן חלק חשוב ביצירה של אווירה והשראה בכל מקום. הן מעבירות מסר מעודן וחדשני והנוכחות שלהן נקייה ואסתטית. הן יוצרות הרמוניה ושלווה, הן נוגעות בנימי העיצוב ומרגיעות את החלל.

דלתות קו 0

דלתות שיוצרות הרמוניה

דלת פנים בקו אפס, דלת הזזה קו אפס בכל דגם שהוא, הנן בעלות נוכחות חזקה אך שלווה. דלתות קו אפס, יוצרות חלל נקי וזורם והרמוניה. הדלת משתלבת עם הקיר בלי משקופים. הדלת במישור הקיר משתלבת עם השפה העיצובית של הבית, בלי שום עכבות או משקופים, הלבשות או רווחים.

פשטות אלגנטית ומרגיעה.

אפשר להזמין דלתות קו אפס בהזמנה אישית בכל גודל או מידה וכן לצפות את הדלת במגוון חומרים וגוונים. דלת קו אפס הן ברמת העיצוב והן ברמת הטכנולוגיה, עם משקופי אלומיניום נסתרים איכות שנשמרת לכל החיים.

פוסטים אחרונים