דלת הזזה כפתרון לחללים קטנים

פרויקטים רבים מתמודדים עם לא מעט אתגרים טרם שלבי הבניה ובמקביל לבניה. ישנם אתגרים שאפשר להיערך אליהם מראש וכאלה שמפתיעים אותנו והאדריכל או מנהל הפרויקט צריכים לאלתר ולמצוא פתרונות ולפעמים בין רגע, כדי שהלקוח יוכל לנהל חיים נוחים בתוך ערמת החלטות פונקציונאליות. כך גם ההתייחסות לחללים קטנים שההחלטה לגביהם משמעותית בכל הקשור לאורח חיי המשפחה שהולכת לעשות בהם שימוש יום יומי וכל החלטה היא קריטית כדי לנהל אורח חיים זורם.

כשאדריכל או לקוח פונה לסטאטו, לרוב עולה הבקשה להתאמת דלת לחלל קטן שאין בו מקום לדלת פתיחה. אין ספק שהפתרון האידיאלי לחלל כזה היא דלת הזזה לכיס נסתר שמוסיף את אלמנט העיצובי מעבר לפתרון הפונקציונאלי.

לצפות את העתיד – להתכונן מראש

אם בעבר הקבלן היה מכין פתחי בניה ובסיום השלד מגיעים להתקין את המשקופים והדלתות, היום מדובר בהערכות שונה וההתייחסות להכנות צריכה לצוף בזמן התכנון או עם הקמת השלד. ההכנות הנדרשות בבחירת דלת הזזה הן משמעותיות ולכן חשוב מאוד לתכנן את האתגרים הצפויים מראש, כמו חיסכון במקום, לעומת דלת פתיחה שתופסת נפח מחלל החדר ולפעמים יכולה להוות מטרד בגלל החלטה ותכנון לוקים בחסר.

מאחר ודלת היא כבר לא רק פריט שפותח וסוגר, אלא פריט שמהווה הרבה פעמים פתרון שימושי בהתאם לצרכי החלל, אז צריך שתעשה חשיבה מוקדמת על בחירת הדלתות בחלל הבית, תוך חשיבה על ההיבט העיצובי של הדלת בהתאם לעיצוב הבית כולו. כמו כן, גם על המראה העיצובי אין סיבה להתפשר והיום ניתן להתאים דלת הזזה לכיס לסגנון הבית, בין אם בוחרים בדלת הזזה לכיס עם מסגרת עץ המעטרת את המיפתח, או דלת הזזה לכיס ללא משקוף גלוי המדמה מראה נקי. מיפתח מקסימלי לדלת הזזה הינו 1.20 מטר לכנף אחת או 2.40 מטרים לשתי כנפיים.

** ניתן להתאים את גובה הדלת כמתבקש עד 3 מטרים מקסימום.

כמה יתרונות בולטים לדלת הזזה לכיס

  • חיסכון במקום ומתאימה לחללים קטנים
  • אפשרות לטריקה שקטה
  • דלת נסתרת הנכנסת לכיס בתוך הקיר ללא שינוי עובי הקיר הסופי
  • 100% פתח אור – יוצרת מקסימום מעבר
  • מיוצרת בהתאמה אישית למידות רוחב וגובה ובמגוון אפשרויות עיצוב​

פוסטים אחרונים