דלת כניסה לבית פרטי – העיצוב שאומר הכול

רבים יסכימו איתנו שאין על מגורים בבית פרטי, כאשר אנחנו מדברים על בית פרטי אנו רואים לא מעט יתרונות – אין ועד בית "שמציק" לנו בשעות לא שגרתיות, ניתן לעצב את החלל שלנו באיזה צורה שאנחנו רוצים ושלא לדבר על השטח הפנוי בגינה ובמרפסת השירות שנמצא רק לשירותינו בכל שעה. יחד עם זאת, קיימים עוד לא מעט יתרונות עיצוביים בבית פרטי כמו לדוגמא דלת הכניסה של הבית. לא מעט בעלי בתים פרטיים מעוניינים בדלת כניסה מרשים ואלגנטי לבית שלהם – אז איך עושים את זה נכון?

דלת כניסה: רגע לפני שנכנסים

אנחנו נפגוש את דלת הכניסה רגע לפני שאנחנו נכנס אל הבית, למעשה לא רק אנחנו נפגוש אותו – האורחים שלנו, השליחים ואפילו עוברי אורח יעברו בכל רגע אל מול דלת הכניסה שלנו. דלת הכניסה שלנו היא למעשה "הרושם הראשוני" של כל אדם שנכנס לבית ואומרת לא מעט על דיירי הבית. כאשר אנחנו מדברים על בחירת דלת כניסה לבית פרטי אנו מדברים על מלאכה לא פשוטה, אך אם עושים זאת בצורה נכונה – הרי לנו דלת כניסה אלגנטית ומרשימה.

דלתות כניסה לבית פרטי – מה הם הסוגים הקיימים?

כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי אין סוג דלת שמתאים יותר או מתאים פחות לדלתות כניסה, אנו רואים לא מעט סוגי דלתות אשר יכולים להתאים ללא מעט אנשים בהתאם לצורך העיצובי, הפונקציונאלי והבטיחותי שלהם. בין דלתות הכניסה הפופולריים ביותר אנו רואים דלתות מסוג:

אלו כמובן רק על קצה המזלג וקיימות לא מעט אפשרויות עיצוביות, הכל בהתאם לצורך של הלקוח ולאפיון הנקבע מראש יחד עם חברה המתמחה בעיצוב פנים ובדלתות כניסה.

אל תתפשרו על איכות: קונים אך ורק מיבואן רשמי ובלעדי

מחיפוש קטן באינטרנט תוכלו למצוא לא מעט חברות המציעות מוצרי "יבואן מקביל", או "ממש כמו המקור", אך לפעמים הזול הוא היקר ואתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים על מוצר אחר לגמרי מזה שביקשתם וזה עוד לפני שנכנסנו לעלויות התפעול, זמן האחריות והתיקונים שמחכים לכם. מאחר ודלת כניסה לבית פרטי היא בחירה בטיחותית ועיצובית באותה הנשימה יש לקנות אך ורק מיבואן רשמי ובלעדי של מותג הדלתות.

STATO: יבואנית רשמית ובלעדית של דלתות יוקרה

חברת STATO כבר מזמן הפכה לממלכה של עיצוב פנים בקרב אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ולקוחות מן השורה הראשונה, STATO משמשת כיבואנית בלעדית של לא מעט חברות פרמיום איטלקיות ומבטיחה חווית שירות מן השורה הראשונה. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

פוסטים אחרונים