דלת ציר פיבוט – יוקרה חסרת פשרות

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית ברמת המודעות לעיצוב הפנים והחוץ של הבית, יחד עם המודעות העולה אנו רואים את גם את פלאי הטכנולוגיה והקידמה. דלת ציר פיבוט נחשבת אחת הדלתות המרשימות ביותר בעולם כאשר היא משלבת בין עיצוביות שאין שני לה, יוקרה, פונקציונאליות ומתאימה את עצמה בהתאמה אישית אליכם. חברת STATO היא מחלוצות דלתי הפיבוט בארץ ומאפשרת לכם חוויה יוקרתית, בטוחה ופונקציונאלית.

נעים להכיר: דלת פיבוט

לא סתם אנחנו כל כך נלהבים לדבר על דלת הפיבוט, מדובר באחת הדלתות המסקרנות ביותר שקיימות היום בשוק. דלת ציר פיבוט היא דלת אשר מכילה בתוכה מנגנון ייחודי של סגירה ופתיחה כאשר היא שונה מכל הדלתות אותנו אנו מכירים. אנו יכולים לפתוח את הדלת פתיחה מלאה של עד 360 מעלות בכל פעם, מה שנותן לדלת זו מראה יוקרתי, מודרני, בטיחותי ופונקציונאלי. כמו כן, ניתן לשלב יחד עם דלתות אלו מנגנוני בטיחות ונעילה מן המתקדמים בעולם – מדובר בטכנולוגיה חדשנית שכבשה את העולם והגיעה אלינו לSTATO.

כניסה מרשימה ועוצרת נשימה לבית שלכם

כאשר אנחנו מדברים על דלת פיבוט אנו רואים לא מעט שימושים, כחלק מהשימושים אנו רואים אנשים המשתמשים בטכנולוגיה ובייחודיות של דלת זו על מנת ליצור מראה "יוקרתי" ומודרני בכניסה לבית שלהם. דלת פיבוט נחשבת לדלת בעלת מראה יוקרתי, ניתן לחבר אותה יחד עם משקוף קו אפס – מה שהופך את הדלת למקשה אחת עם החלל וללא "משקופים" ו/או מנגנונים הנראים לעין ופוגעים באסתטיקה של הדלת. אם חשבתם אי פעם על דלת שתעמוד גם במבחן הבטיחות, הקדמה והנראות, הרי לכם שמצאתם את הדלת המושלמת עבורכם.

"בטח מדובר בדלת ממש יקרה…"

תמיד כשאנחנו נקשר יוקרה, אסתטיות ופונקציונאליות אנשים ישר יחשבו על מחיר מאוד יקר ולעיתים אף לא ריאלי. למעשה כאשר אנחנו מדברים על דלתות פיבוט אנו מדברים על דלתות בעלות עמידות לטווח ארוך במיוחד, תפעול נוח וקליל ומחירים לא כל כך גבוהים כמו שנוטים לחשוב על דלת כזו. מדובר בטכנולוגיה חדשה וייחודית שהגיעה עכשיו גם ל -STATO!

בוחרים דלת ציר פיבוט: בוחרים STATO

בחירת דלת לבית היא מלאכת מחשבת של ממש, הן מבחינה פונקציונאלית, בטיחותית ואף אסתטית. על הדלת להתכתב בהרמוניה מוחלטת עם שאר החלל כאשר היא נותנת את "הקריצה שלה", אנו בSTATO מתמחים בדלתות פיבוט ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ללא עלות!

פוסטים אחרונים