המדריך המלא לאפיון דלתות מעוצבות לבית

כשאתם בוחרים דלתות הזזה מעוצבות לבית, המשמעות היא קביעת סוג העיצוב שלו! בין אם תחילת העבודה על בניית הבית היא בדלתות ואם אתם מחליפים דלתות בבית קיים, כשאתם קובעים התקני בקרת כניסה חדשים, אתם למעשה משנים את פני עיצוב הבית ולכן מאד חשוב לדעת מה לבחור על מנת לוודא שאתם מגשימים את חזון העיצוב שלכם. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לגבש חזון דקורטיבי ביתי באמצעות דלתות מעוצבות מותאמות אישית.

בחרו בסגנון העיצוב המתאים עבור דלתות הכניסה

כיום, הטרנד הוא להסדיר דלתות כניסה בצבע עץ ועשויות מעץ אמיתי. גם אם ביתכם שונה מעיצוב זה, רחבת כניסה שכזו יוצרת עיצוב נהדר בחוץ, במיוחד אם הסביבה של ביתכם טבעית ומוקפת צמחייה. דלתות כניסה מעץ – אין משמעותן בהכרח דלתות כניסה בעיצוב כפרי. הן יכולות להתעצב גם בסגנון בורגני אך המייחד אותן הוא בצביון העתיק שמביא עמו הצבע החום. מי שמתעניין בעיצוב כפרי בדרך כלל יקפיד על דלת עץ בעיבוד טבעי, חלקה, עם מרקם דמוי גזע, בעוד שמי שיעדיף את העיצוב הבורגני ייצמד יותר לכללי העיצוב הקלאסי ויבחר דלת עם פיתוחים וגילופים מלבניים בתוכה. המשקוף של כזו דלת יהיה בדרך כלל מלבני או מדורג בעוד משקוף של דלת כפרית ייראה מעוגל מעט.

בחרו בסגנון העיצוב המתאים עבור דלתות הפנים

בתחום כמו דלתות פנים אפשרויות הבחירה שלכם הרבה יותר גדולות, שכן יש לכם שליטה לא רק על סגנונו של העיצוב אלא גם על הצביון שלו. בדלתות פנים אתם יכולים לקבוע עיצוב בורגני עם משקופים מרובעים ודלתות חרוטות או חלקות, לצד עיצוב כפרי המדגיש יותר את המוטיב המעוגל מסביב לדלת, במשקופים, אבל ניתן גם לגבש צביון על פי גוון. ניתן לבחור בדלת כיס שתשתלב בבית מודרני בגוונים כמו לבן או שמנת, לצד דלת שתשתלב בבתים בעלי צביון עתיק, כמו דלת חומה או אדומה כהה. את הבחירה הכי מומלץ שתעשו עם הדמיית מחשב.

אפיינו את הפרזול של הדלתות

הפרזול הוא ידית הדחיפה בחלק החיצוני של דלת הכניסה, וידיות הפתיחה בחלק הפנימי שלה ובדלתות הפנים בחדרים השונים. ידיות אלו ניתנות לאפיון עיצובי מגוון המשתנה בצורה ובגוון. חשוב לבצע את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב על מנת לבחור את העיצוב האולטימטיבי בכל חדר או מיקום בבית.

פוסטים אחרונים