התאמת דלתות פנים לחדרי הבית – המדריך המלא

דלתות פנים הזזה מומלץ לקנות בחנות שלא רק מייבאת ומייצרת דלתות אלא מעמידה לרשות הלקוח מבחר אדיר של עיצובים. בדרך כלל, דלתות פנים מכילות מראה סטנדרטי של למינטו חלק בצבעים שונים. בחנות דלתות פנים איכותית, יש לכם אפשרות לבחור גם דלתות בגימור אומנותי ייחודי, כולל דלתות עץ מלא על חריטות וצוהרים. כיצד מומלץ לכם להתאים דלתות פנים לחדרי הבית? במדריך שלפניכם נספק את המידע הרלוונטי ביותר שיסייע לכם להחליט נכון.

בחרו בנוסחה עיצובית ייחודית לדלתות הפנים שלכם

ניתן לבחור דלתות יוקרה בגימור למינטו חלק או ייחודי, כאשר המייחד את הראשונות הוא חדגוניות לכל אורך המשטח. המייחד את האחרונות הוא שימוש בגוון מבוקע שנראה כמו גוון טבעי, עם מקומות מבוקעים שחורים של העץ. ניתן לבחור גם בעיצוב ייחודי בשל הצוהרים הצידיים שעל הדלת. גיבוש העיצוב צריך להתבצע על פי כמה אמות מידה:

  • מהו סגנון העיצוב – אם הוא בורגני, יש להטמיע בדלת אלמנטים בורגניים כמו צוהרים ומשקופים מלבניים. אם הוא כפרי יש להטמיע אלמנטים כפריים כמו עיצוב מבוקע טבעי ומשקופים עגולים.
  • מהו צביון העיצוב – אם המטרה היא לשדר מודרניזם, בחרו צבע בהיר קרוב ללבן. אם המטרה היא להביא הבייתה את העיצוב העתיק, יש לבחור בגוון כהה סובב חום.
    בחרו בסוג ידית הפרזול עבור הדלת שלכם

במידה והשאיפה היא ליצור דלת בעלת עיצוב כפרי, אנו ממליצים לבחור ידית מעוגלת מעט שתבטא את הסגנון האותנטי, למשל ידית קשת אופקית. אם המטרה היא להדגיש את העיצוב הבורגני, אנו ממליצים על בחירת ידית מלבנית ישרה פלס אשר מקבילה לפלטה של הדלת במדויק. ידית כזו, בשילוב עם משקוף בעל צורה מרובעת מבטאת באופן הכי מובהק שניתן את העיצוב הבורגני הקלאסי.

את גיבוש המבנה המדויק של פרזול ומשקופי הדלת מומלץ לקבוע על פי גודל החדר

אם החדר קטן, חברת סטאטו ממליצה לבחור משקופים דקים וידית קטנה/דקה. אם החדר גדול, מומלץ לנטות יותר לכיוון של משקופים וידיות בעלי עובי עבה וגדול. בדרך זו, אתם מבטיחים שמירה נאותה על הפרספקטיבה, מה שיבטיח שילוב טוב של הדלת במרחב החדר, כזה שימנע ממנה לבלוט מדי או להיות חסרת השפעה על העיצוב במקרה שהחדר מאד גדול.

פוסטים אחרונים