טיפים לבחירת דלתות יוקרה לחדרי הבית

בחירת דלתות יוקרה תביא לבית שלכם בשורה עיצובית ייחודית. על מנת להגיע בקלות לדלתות יוקרה, יש לבחור בחברת דלתות המציאה מגוון של דגמי דלתות למכירה. בתחום כמו דלתות פנים, צריכה להיות לכם האפשרות, לצד בחירת דלתות בעיצוב מודרני חלק, להגיע גם לדלתות בעיצוב אותנטי על טהרת העץ האומנותי. כשאתם קונים בחנות המשווקת את שני סוגי הדלתות אתם מגדילים את הסיכוי למצוא דלתות יוקרתיות שיתאימו לסגנון העיצוב בחדרים שלכם. במקבץ בטיפים הבא תוכלו ללמוד כיצד למצוא את דלתות החלומות שלכם.

מהם הטיפים לבחירת דלתות יוקרה לחדרי הבית?

טיפ מס' 1: בחרו בדלתות בעלות סגנון עיצוב מבוקש

אם אתם מתעניינים בסגנון העיצוב המודרני, בחרו בדלת הזזה בעלת עיצוב מינימליסטי במרקם חלק, ללא פיתוחים וגילופים או בדלת נסתרת. דלת כזו, על אף שהיא חדגונית, ניתן למצוא גם בגוונים ייחודיים ונדירים כמו אדום או אפור מטאלי. זוהי דלת למינטו קלה לגרירה ופשוטה לתפעול המספקת אקוסטיקה וטריקה שקטה בכל עוצמה. במידה ובחרתם בסגנון עתיק ואותנטי, מומלץ לשים יהבכם על דלתות עץ אמיתי, בהן ניתן לשלב צוהרים או לבחור במרקם עיצובי מגולף או חרוט אומנותית בעל גוון חום.

טיפ מס' 2: בחרו במשקופים המשתלבים עם הדלת שנבחרה

במידה ובחרתם בדלת בעיצוב כפרי, מומלץ לשלב מסביבה משקוף עגול דמוי גליל לשמירה על האותנטיות שלה. במידה ובחרתם דלת בסגנון מודרני בורגני, אנו ממליצים לבחור במשקוף מרובע או מלבני עם קודקודים. משקוף כזה מבטא מאד את העיצוב העכשווי והוא יסייע לכם להגשים תבנית דקורטיבית זו בקלות בכל חדר.

טיפ מס' 3: בחרו באורנמנטים ייחודיים על גבי הדלתות

בדלת, ניתן להטמיע אורנמנטים לעיטור הדלת, החל מצוהרים גדולים על דלת למינטו חלקה ועד צוהרים קטנים דמויי יהלום על דלתות עץ אותנטיות. האורנמנטים הללו יוסיפו נופח עיצובי רב לדלתות שלכם, יעשירו את עיצובן ובכך יספקו חידוד דקורטיבי רב עוצמה למרחב הביתי הפנימי.

טיפ מס' 4: בחרו בפרזול אותנטי המתאים לדלתות שסגרתם

מאד מומלץ לבחור ידיות פרזול אותנטיות המשתלבות עם הדלתות ועם המרחב בחדרים המדוברים. ניתן לבחור צילנדר ופרזול מעוגל או ישר בפורמט אופקי. מומלץ לבחור אותו באמצעות הדמיית מחשב. חשוב לבחון הרבה דגמים של ידיות פרזול עד למציאת זה אשר יתאים ביותר לשילוב בחדרים של דלתות הפנים שלכם.

פוסטים אחרונים