טיפים לבחירת דלתות מעוצבות לחדרי הבית ולרחבת הכניסה

דלתות מעוצבות מהוות את הבסיס הדקורטיבי בכל בית. הן נמצאות ברחבת הכניסה וגם בכניסות לחדרים השונים ועל כן הנוכחות שלהן מאד חשובה לעיצוב מראה ביתי ברמה גבוהה. במקבץ טיפים זה נספק מידע שימושי על בחירת דלתות יוקרה מעוצבות בהתאמה מלאה לעיצוב הבית שלכם או לתכנון הביתי המבוקש לעתיד לבוא.

מה הם הטיפים לבחירת דלתות מעוצבות לחדרי הבית ולרחבת הכניסה?

טיפ מס' 1: בחרו בתבנית עיצוב בסיסית עבור הדלת

עיצוב הדלת עשוי להיות עץ חלק, או בשילוב צוהרים. ניתן גם לבחור דלת עץ מגולפת בעיצוב קלאסי. כאשר הדלת היא כזו שיש בה צוהרים, המראה שמושג עבורה מודרני וחדשני יחסית, אך ניתן לשלב אותם גם תוך שמירה על העיצוב העתיק והאותנטי, למשל אם משתמשים בגילופים על הדלת בצירוף משקופים מעוגלים. תבנית עיצוב דלת הכניסה לא חייבת להיות זהה לתבניות עיצובן של דלתות הפנים, אך מומלץ להכין את עיצוב דלת הכניסה כך שתשתלב יפה במרחב של החצר והכניסה לבית, ולגבש נוסחה אחידה לעיצוב דלתות הפנים כך שיגשימו את חזון העיצוב שלכם: בית מודרני לבן, או בעיצוב עתיק בצבע חום, דלת חלקה או עבודה קלאסית על בסיס גילופים וחריטות, וכד'.

טיפ מס' 2: בחרו בסוג הפרזול המתאים לדלתות

בדרך כלל, בדלתות הפנים הידית המתאימה לדלת תהיה ידית אופקית קטנה, בעוד בדלת הכניסה בחלק החיצוני תהיה זו ידית אורך המשמשת לדחיפה בלבד. מן העבר השני, בתוך הבית, העיצוב של הידית יהיה זהה לזה של דלת הפנים. מומלץ לבדוק את סוגי ידיות הפרזול שמוצעות בחנות דלתות מעוצבות ולבחור את המתאימות ביותר לכל מרחב בבית.

טיפ מס' 3: דלתות פנים דמוי עץ – איכותיות ויקרות פחות

בחברת דלתות ניתן לבחור דגמים מעוצבים של דלתות למינטו המציעות אקוסטיקה, טריקה שקטה וגרירה קלה. היעדר חומר העץ הטבעי מוזיל את המחיר ליחידה והופך את המוצר לנגיש עבור דיירים רבים. דלתות כיס אלו ניתן לארגן עבורכם בספקטרום רחב של צבעים, ולכן הכי כדאי לגשת להדמיית מחשב של חנות דלתות ולבחור את הגוון המתאים ביותר לסוג העיצוב שבכוונתכם ליצור בתוך הבית שלכם. דלתות מעוצבות מלמינטו מככבות בבתים רבים ומספקות לדיירים את מלוא הנוחות בשימוש בהן.

פוסטים אחרונים