כזה אין לאף אחד אחר – דלתות כניסה מיוחדות

המאה ה – 21 ידוע כעולם ששם דגש לא קטן על עולם עיצוב הפנים, לא מעט אנשים מבינים זאת ורואים את דלת הכניסה לבית כאחד האלמנטים העיצוביים החשובים ביותר. למעשה, זה לא ממש רחוק מהמציאות מאחר ודלת זו היא הפנים שלכם אל העולם בחוץ ולהפך. אף אחד לא רוצה להרגיש בנאלי וכולם רוצים להיות מיוחדים, כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט אנשים מביאים אל פתח בתיהם דלתות כניסה מיוחדות. מה זה בעצם דלתות כניסה מיוחדות? המומחים של STATO פה כדי לעשות לכם מעט סדר…

דלתות כניסה מיוחדות: על טעם ועל ריח אין מה להתווכח

מה שמתאים לאחד לא מתאים לאחר, כאשר אנחנו מדברים על דלתות כניסה מיוחדות אנו מדברים על עולם שלם שנגלה לנו. למעשה, ניתן היום למצוא לא מעט דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית בעלות פונקציות ועיצוביות שונה. ניתן למצוא דלתות עם עיצוב עוצר נשימה מאלומיניום, ניתן למצוא דלתות קו אפס, דלתות ציר פיבוט ועוד. למעשה, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח וכל אחד יגדיר "דלת כניסה מיוחדת" בצורה אחרת – אז מה מיוחד בעיניכם בעצם?

מה המחיר של דלתות כניסה מיוחדות?

זו למעשה אחת השאלות שאנחנו הכי אוהבים, זה ממש כמו להיכנס לחנות בגדים ולשאול "כמה עולה בגד?", או למסעדה ולשאול "כמה עולה אוכל?"- התשובה היא מאוד אינדיבידואלית ומותאמת לצרכי הלקוח בהתאם לדרישות שלכם. לקוחות מסוימים ירצו דלתות כניסה בגדלים מסוימים, אילו אחרים יעדיפו לשים דגש על מנגנון הבטיחות ויהיו את אלו שירצו את כל המעטפת – בטיחות, עיצוביות ופונקציונאליות באותה העת. כמו כן, המחיר מושפע גם מאיכות המותג וחומרי דלת הכניסה.

דלתות כניסה מיוחדות: לא מתפשרים על בטיחות

דלת הכניסה שלכם היא השער שלכם אל העולם החיצון ולהפך, יש חשיבות גדולה לרמת הביטחון של הדלת בכל הקשור להגנה על השוהים בבית מפני פורצים וגם מפני בידוד רעשים, אתני הטבע ועוד. לכן, כאשר אתם קונים דלת כניסה מעוצבת בדקו כי הדלת עומדת בכל האישורים של מכון התקנים, כמו כן בדקו את זמני האחריות, את החומרים ממנה הדלת עשויה ומי הוא היצרן.

איך לבחור את הדלת הנכונה לבית שלכם?

לא קל לבחור דלת כניסה לבית. כיום ההיצע בתחום דלתות כניסה מיוחדות הינו גדול מאוד בעוד שבעבר ההיצע לא היה מאוד גדול וכתוצאה מכך, לא קל לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי איזה דלת כניסה לבחור לבית. אם אתם תוהים כיצד לבחור את דלת הכניסה לביתכם בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

כיצד לבחור דלת כניסה לבית?

דלת כניסה לבית איננה מהווה רק אמצעי לצורך שמירה על פרטיותם של דיירי הבית ועל הביטחון שלהם, אלא היא מהווה אלמנט עיצובי כיום לכל דבר ובהתאם לכך, כיום ניתן למצוא לא מעט דלתות כניסה מיוחדות המעוצבות באופן מרשים וייחודי, כך שניתן לשלב אותן בכל בית ולא משנה באיזה סגנון עיצוב הוא מעוצב. ניתן למצוא כיום דלתות כניסה מודרניות, דלתות כניסה כפריות, דלתות כניסה אורבניות, דלתות כניסה בסגנון רטרו ועוד. הדבר הראשון שעליכם לבחון בבואכם לרכוש דלת כניסה הוא התאמתה של הדלת לשפה העיצובית של החזית החיצונית של הבית. הדלת צריכה להשתלב באופן הרמוני בתוך הבית ומחוץ לבית.

דלתות כניסה מיוחדות – מה צריך לדעת?

חשוב מאוד לדעת כי לכל דלת כניסה יש שני צדדים ולא מעט לקוחות מעוניינים בדלתות המעוצבות הן באופן חיצוני והן באופן פנימי. דלתות כניסה מיוחדות הן דלתות מרשימות ביופיין, המעוצבות הן מבפנים והן מבחוץ כך שמצד אחד הן מעניקות מראה ויזואלי חיצוני מרשים וייחודי לבית ומצד שני, הן מציעות מראה דקורטיבי ומיוחד בתוך הבית. הדלתות הללו מתכתבות הן עם החזית של הבית והן עם החלל הפנימי שלו. מעבר לכך, מדובר על דלתות פונקציונליות ואיכותיות אשר מספקות את ההגנה הטובה ביותר על הבית ודייריו.

גובה וגודל של דלת כניסה

דלתות כניסה מיוחדות יכולות להגיע כיום בגדלים לא סטנדרטיים, כך לדוגמא ניתן למצוא דלתות כניסה גבוהות במיוחד, דלתות כניסה רחבות במיוחד, דלתות של כנף כפולה או כנף וחצי ואף דלתות שמשתלבות עם ויטרינה שמשלימה אותן. חשוב מאוד שתבחרו את מידות הדלת הרלוונטיות לביתכם וכן, דלת איכותית, עמידה, חזקה ויציבה.

בוחרים דלתות כניסה מיוחדות – בוחרים STATO

לא מעט אנשים כבר הבינו את זה בשנים האחרונות, דלתות כניסה מיוחדות הם למעשה שם נרדף לSTATO. במשך השנים עבדנו יחד עם לא מעט אנשים פרטיים וגופים עסקיים ועזרנו להם לאפיין, לעצב ולבחור את דלת הכניסה המתאימה ביותר עבורכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

פוסטים אחרונים