כך תבחרו דלת כניסה גדולה ומרשימה לבית!

כאשר אנחנו מדברים על דלת הכניסה שלכם לבית אנו מדברים על הדבר הראשון שאתם, האורחים שלכם או אפילו השליח יראו כאשר הם יגיעו אליכם. למעשה דלת הכניסה של הבית אומרת לא מעט על דיירי הבית, על היחס שלהם אל המראה החיצוני של הבית. בעולם בו ניתן לעצב דלתות כניסה מעוצבות לבית בהתאמה אישית ניתן אפילו לתת אמירה דרך דלת הכניסה של הבית. לא מעט אנשים מעדיפים דלת כניסה גדולה לבית שלהם מאחר והיא משדרת עבורם מודרניות ואם נודה על האמת היא גם לא מעט מרשימה. איך ניתן לבחור דלת כניסה לבית? המומחים של STATO פה כדי להסיר כל צל של ספק.

מה אנו צריכים לדעת לפני רכישת דלת?

לפני שאנו רוכשים דלת אנו צריכים לדעת כי הדלת עומדת בכל הקריטריונים הרצויים ומשווקת על ידי ייבואן מורשה של המותג. כמו כן, כל דלת דורשת התקנה שונה ובהתאם להוראות היצרן. בדקו כי החברה אשר משווקת את הדלת מביאה טכנאי מטעמה אשר מתקין את הדלת ואף נותן אחריות מלאה. כמו כן, על הדלת לעמוד בכל ההיתרים הרלוונטיים ולהיות מצוידת בתו תקן של מכון התקנים.

מה הוא התקציב שלנו?

כאשר אנחנו מכוונים לדלת אנו לרוב נוגבל בתקציב, לכן כאשר אנחנו רוצים לבחור דלת כניסה אנו מציעים לכם לבחור תקציב מראש לשם רכישת הדלת. חשוב לציין כי המחיר ישתנה בהתאם לסוג הדלת, יצרן הדלת, זמן האחריות, מנגנון הבטיחות ואף הפונקציונאליות של אותה דלת. לכן, היינו מציעים לכם לבדוק מה סקאלת המחירים של "הדרישות שלכם" ובהתאם לכך לבחור את התקציב.

דלת כניסה גדולה לבית: אפשר גם בהתאמה אישית

אם הגעתם לפה אנו יכולים להגיד בפה מלא שאתם לא נראים אנשים של קטלוג, אתם אנשים שרוצים להתאים את הדלת בהתאמה אישית אל החלל שלכם. כיום ניתן לבחור דלת כניסה גדולה לבית ולבנות אותה בהתאמה אישית, כמו כן לעשות שינויים, שיפורים והתאמה של דלתות מסוימות לחלל הבית שלכם. מדובר במלאכת מחשבת של ממש, אך אם עושים זאת נכון הרי לכם דלת כניסה מושלמת.

STATO: מתמחה בדלתות כניסה גדולות

כאשר אנחנו מדברים על דלת כניסה גדולה לבית אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, מצד אחד אנו רוצים לייצר תחושה מרשימה ואלגנטית בכניסה לבית מצד שני אנו לא רוצים להתפשר על מנגנון הבטיחות, עיצוביות ועל פונקציונאליות הדלת. חברת STATO מתמחה בדלתות כניסה גדולות, דלתות הזזה לבית, ודלתות כיס ומזמינה אתכם לשיחת ייעוץ בה נאפיין את הצרכים שלכם!

פוסטים אחרונים