מידע שימושי אודות בחירת דלתות יוקרה

דלתות יוקרה הן דלתות שכבר במבט ראשון מבינים שהשקעתם בעיצובן ובשילובן המושך ברחבי הבית. הדבר נכון הן בדלתות כניסה והן בדלתות הפנים של החדרים השונים. במאמר מידע זה נספק מידע המבטא את מאפייניה העיקריים של דלת היוקרה. כך, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר על פי תפיסתכם ולהטמיע את דלתות החלומות שלכם בכניסות לבתיכם, בחדרים השונים ובכל מקום בו נדרשת דלת בית יוקרתית.

ליטוש עיצובי עבור הדלת

הליטוש העיצובי עבור דלתות יוקרה מכיל אלמנטים רבים אך ניתן לומר כי חלקם נראים טבעיים וחלקם נראים מעשה ידי אדם. אף על פי שכל דלת עברה תהליכים מלאכותיים לפני ששווקה, דלתות מבוקעות, עם כתמים שחורים כמו של גזה עץ, מזכירות יותר את האלמנטים הטבעיים ואילו דלתות עם פיתוחים וגילופים הנדסיים שנוצרו בגילוף הן דלתות בהן העיצוב נראה מלאכותי. בעוד הדלתות  הטבעיות משמשות יותר בבתים בעלי סגנון עיצוב כפרי, הדלתות זכוכית עם העיצוב המלאכותי משמשות יותר בבתים קלאסיים בעיצוב בורגני.

עיצוב משקופים מסביב לדלת

ישנם משקופים מרובעים בהם מוצג קודקוד פינתי בכל עבה: למעלה, משמאל ומימין. לעומתם, ישנם משקופים עם 2 קודקודים אחד על השני. משקופים אלו נקראים 'משקופים מדורגים' והן מתאימים מאד לבתים בעלי עיצוב בורגני. גם משקופים קודקודיים רגילים מתאימים לו, אך כשאתם בוחרים משקוף מדורג זה מבטא את ההתאמה המובהקת ביותר של סגנון העיצוב הזה. משקופים עגולים או גליליים הם משקופים שמשלושת עבריהם הם בעלי צורה של גליל. הם מתאימים במיוחד לעיצוב כפרי אותנטי.

גיבוש שכבה דקורטיבית אותנטית על גבי הדלת

פנו עוד היום לחברת דלתות, ישנן שתי דרכים לעשות זאת כאשר מדובר על דלתות יוקרה. הראשונה היא להטמיע אביזרי זכוכית זעירים אך רבים שיעטרו את הדלת ויהפכו אותה למשטח דמוי יהלומים אותנטי. השנייה היא הטמעת צוהרים על הדלת: חלונות מלבניים בעלי גוון שקוף. גיבוש שכבה עיצובית שכזו מחדד את עיצוב הדלת והופך אותה לייחודי. הדלת אינה עוד דלת כניסה או פנים, אלא התקן יוקרתי ייחודי אשר יהיה בלתי נשכח עבור כל אורח או מבקר. דלת כזו יכולה להתהוות עם חלונות אמיתיים או עם אביזרי זכוכית המשמשים לעיצוב בלבד, ללא שימוש פונקציונאלי.

פוסטים אחרונים