מקבץ שאלות ותשובות על אפיון דלתות יוקרה ביתיות

דלתות יוקרה יוצרות בבית מציאות שונה מן העבר: המראה המלוטש, הטריקה השקטה והאקוסטיקה שנוצרת כשהיא נעולה או סגורה, כל אלו מביאים דיירים רבים לשדרג את דלתותיהם. אם גם אתם בדרך להחליף את דלתות הבית או את חלקן, במקבץ FAQ זה תוכלו לקבל מידע על בחירת דלתות פנים הזזה איכותיות הן בדקורציה, הן בתכונות המוצר וכל זאת תוך הבטחה לדלת עמידה המתבססת על שימוש ארוך טווח (בשנים).

כיצד מומלץ לבחור עיצוב עבור דלתות יוקרה?

דלתות יוקרה ניחנות בפרמטרים עיצוביים שונים, חלקם עוסקים בסגנון המוצר, וחלקם האחר בצביונו. עיצוב המוצר מתבסס על אלמנטים צורניים אשר ניתן להסיק מהם תכונות שונות. למשל, דלת עם חריטות וגילופי אומן כשלצדה משקוף עגול או מלבני מעוגל היא דלת בעיצוב כפרי, בעוד שדלת מלבנית, בה גם המשקוף בעל צורה זו, ללא חריטות, בעיצוב חלק ומבריק, היא דלת בעלת סגנון עיצוב בורגני. צביון מתייחס לצבעים של הדלת ולהשפעה על אופייה. לדוגמה, דלת בצבע לבן או סובב לבן בדרך כלל מסמלת עיצוב מודרני בעוד דלת עץ או בעלת צבע סובב עץ כמו כתום או אדום מסמלת עיצוב וינטייג' או עתיק. את העיצוב אנו ממליצים לבחור הן על פי סגנון והן על פי צביון בהתאם לרוח בה אתם מבקשים לעצב את ביתכם.

כיצד מומלץ לבחור את הפרזול, עיצוב המשקופים ויתר הרכיבים הנלווים לדלת יוקרה?

מומלץ לעשות זאת בהתאם לעיצוב המוצר הרצוי ולגודל החדר שהדלת תימצא בו, גדול או קטן. כפי שפירטנו לעיל, משקוף עגול או מלבני מעוגל מסמל בדרך כלל עיצוב כפרי, בעוד משקוף מלבני קדקודי או קדקודי כפול מסמל בדרך כלל את העיצוב הבורגני. אם החדר שלכם קטן, מומלץ כי ידית הדלת תהיה קטנה והמשקוף יהיה דק. אם החדר גדול, מומלץ כי המשקוף יהיה עבה והידית תהיה גדולה. כך, אתם שומרים על יחס גדלים קוהרנטי וערבים לכך שהדלת לא תבלוט במרחב או תציג עיצוב חסר מאידך. דלת פנים או כניסה צריכה להתאים למרחב לא רק בעיצוב אלא גם ביחס הגדלים על מנת לא ליצור מיקוד יתר פנימי.

למידע נוסף פנו עוד היום ל- stato חברה לעיצוב דלתות!

פוסטים אחרונים