קטלוג דלתות פנים וכניסה קו אפס מבית STATO דלתות

בונים? משפצים? חולמים על דלתות כניסה ופנים ב-קו אפס ובעיצובים שאין לאחרים? זה הזמן ל-STATO, היבואנית הבלעדית של מותגי דלתות כניסה ופנים בקו אפס.

דלתות קו אפס, כניסה ופנים כאחד, הפכו בשנים האחרונות למוצר מבוקש בתעשיית הדלתות וזאת לנוכח המראה האלגנטי והיוקרתי של דלתות המיושמות עם קיר חזית הכניסה לסביבת המגורים (במקרה של דלתות כניסה בקו אפס) או לקיר חזית החדר (במקרה של דלתות פנים). בשני המקרים, דלתות קו אפס ניתנות להתאמה קונספטואלית על פי עיצוב החלל, פנים וחזית חוץ כאחד, ובשני המקרים, מדובר בדלתות המשלבות בין מראה נקי, מודרני ומעוצב לבין שימוש פרקטי בגוף הדלת.

דלת פנים קו אפס

דלתות איכות מבית STATO

אנחנו ב-STATO, מייצגים מספר חברות מובילות בתעשיית הדלתות העולמית, שכל אחת מהן עוסקת ומתמחה בתהליכי פיתוח, תכנון, עיצוב וייצור של דלתות כניסה קו אפס ודלתות פנים קו אפס. כל הדלתות המשווקות על ידינו, ניתנות להתאמה אישית על פי גודל נדרש, כאשר ההתקנה נעשית ללא משקופים, רווחים או הלבשות. דלתות האיכות שלנו הן בעלות עמידות לאורך שנים המגיעות עם משקופי אלומיניום נסתרים שלמעשה מונעים תזוזה וסדקים של הקיר. בנוסף, הדלתות שלנו מגיעות במגוון רחב של ציפויים דקורטיביים המיוצרים מחומרי גלם שונים בהתאם להעדפות הלקוח וזאת לצד קשת של גוונים הניתנים אף הם להתאמה לצרכי הלקוחות.

עמידות בכל התקנים ואחריות יצרן על כל דלת!

כנציגה בלעדית של מותגי דלתות מובילים בתעשיית הדלתות העולמית, אצלנו בחברת STATO, כל דלת עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר בענף, ובנוסף, עומדת לרשותכם אחריות יצרן על כל דלת לצד אחריות על ההתקנה המוענקת על ידי צוותי ההתקנה מטעמנו.

דלתות כניסה ופנים בקו אפס – כל האפשרויות

דלתות כניסה ופנים בקו אפס, זוכות לפופולאריות הולכת וגוברת הודות לאפשרויות הרבות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לעיצוב קירות החזית וחלל הפנים. האפקט העיצובי הנוצר בעת התקנת דלתות בקו אפס, מאפשר לכם לבצע מגוון רחב של חיפויי קיר התואמים את הסגנון העיצובי של הדלת במקרים בהם מדובר בדלתות כניסה מעוצבות ולשחק עם העיצוב של קירות חלל הפנים במקרה של דלתות פנים בקו אפס.

מגוון האפשרויות העיצוביות יכול להתאים לכל סגנון עיצובי המועדף עליכם ביותר, כאשר ההיצע הגדול של הציפויים הדקורטיביים של דלתות קו אפס, המשווקות על ידינו, פותח עבורכם עולם חדש של אפשרויות לעיצוב סביבת המגורים באמצעות דלתות כניסה ופנים.

דלת בקו אפס

כל יתרונות השירות בדרך אליכם

הזמנת דלתות כניסה ופנים בקו אפס אצלנו, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות ההופכים כל רכישה למשתלמת במיוחד, וביניהם:

  • ייעוץ מקצועי מקדים לבחירת הסגנון העיצובי של הדלתות בקו אפס
  • הכוונה מקצועית בכל הנוגע לאופי התקנת הדלתות ואפשרויות העיצוב השונות
  • היצע גדול ומרשים של דלתות כניסה ופנים בקו אפס המיוצרות על ידי המותגים המובילים
  • דלתות איכות המיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף הדלתות העולמי
  • דלתות בעלות עמידות לאורך שנים העומדות גם בכל התקנים המחמירים ביותר בתעשייה
  • אחריות יצרן על כל מרכיבי הדלת + אחריות על ההתקנה
  • מלאי גדול וזמין של דגמי דלתות כניסה ופנים בקו אפס
  • אספקה מהירה תוך התחייבות לעמידה בלוחות זמנים

ויתרונות שירות נוספים ההופכים את הדלתות מבית STATO למותג דלתות מוביל בישראל. אנו מזמינים גם אתכם להיחשף לקולקציית הדלתות החדשות שלנו בקו אפס ולבחור את דלת הכניסה ודלתות הפנים המועדפות עליכם ביותר.

פוסטים אחרונים