דלתות הזזה לבית – הפתרון העיצובי האידיאלי

דלתות הזזה לבית

דלתות הזזה לבית הם פטנט מעולה ובטיחותי לבתים קטנים וגדולים, למשרדים דחוסים, לחללי גדולים. אנחנו ב STATO מבינים בעיצוב ובדלתות אספנו לכם כמה סיבות מתי ממש כדאי לבחור בדלתות הזזה

דלתות הזזה – לא רק יופי

דלתות הזזה – דרך מעולה להרוויח עוד מקום בחללים קטנים. בדלתות הזזה יש מנגנון הזזה בדרך כלל לכיס הנבנה בקיר. בשונה מדלת רגילה אין צורך לפתוח החוצה ונחסך המון מקום. 

דלתות הזזה – דלתות יוקרתיות שקטות שלעולם לא נטרקות. דלתות הזזה איכותיות נעות בשקט מופתי בקיר פנימה והחוצה לא עושות רעש ויכולות להיטרק. חשבו כמה רעש אתם חוסכים במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים וכיצד תמיד אפשר להשאיר חלונות פתוחים. 

דלתות הזזה – לתחושת מרחב אינסופית – דלתות הזזה הם פטנט מושלם לחלוקה חלקה של חללים. לתחושת מרחב אין סופית. גם כיציאה לחצר או למרפסת. דלתות הזזה היא דרך חדשה לארגן את החלל. לייצור תחושה של זרימה בין החללים השונים בבית ולהעניק פרטיות כאשר זו נדרשת.

דלתות הזזה בעיצוב נקי ואלגנטי 

בשנים האחרונות עולם הדלתות נפתח מחדש בעזרת השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשרות ייצור דלתות הזזה מחומרים רבים ומגוונים. בפני מעצבי הפנים, קבלני שיפוץ דירות, והאדריכלים קיימים מגוון רב של דלתות פתיחה והזזה לחלוקת חללים. חברת STATO  מעניקה שירותי התקנת דלתות הזזה מעוצבות . עיצוב הבית הוא משימה לא קלה – מצד אחד  שהבית יראה ממגזין מועצב עד לפרט האחרון אבל מצד שני בית חייב להיות פרקטי ולשרת את צרכינו. פה אנחנו בסטאטו נכסים לתמונה מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בחלל החדר בטבעיות ומאוד פרקטיים לשימוש.

דלתות הזזה רק ב STATO  

אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות כמו הזזה דלתות הזזה זכוכית, דלתות פתיחה ועוד.. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

דלתות הזזה לבית – מה חשוב לדעת

אם אתם משפצים דירה לפני מעבר או מעצבים מחדש אתם וודאי יודעים כמה אפשרויות יש גם עבור הדברים הקטנים ביותר בשיפוץ, ושלא נדבר על החלטות גדולות ומשמעותיות. אחת ההחלטות האלה היא בחירת דלת לחדרים – בסופו של דבר דלתות פנים הן אלמנט עיצובי חשוב ואנחנו רוצים שייראו מצוין ושהשימוש בהן יהיה כמה שיותר נוח. לאחרונה יותר ויותר אנשים חוזרים לדלתות הזזה מסיבות רבות. באתר סטאטו תוכלו לראות מגוון דלתות יוקרתיות, דלתות הזזה לבית מעוצבות שיעשו גם לכם חשק להחליף לדלת הזזה.

דלתות הזזה של פעם לא זכורות לטוב

דלתות הזזה לבית אינן דבר חדש – למעשה כולנו מכירים כאלה. הסיבה שהן קצת נעלמו היא שפעם היו להן חסרונות רבים: דלתות הזזה היו חורקות בעת הפתיחה, הן היו משאירות סימני גרירה על הרצפה מכיוון שהן לא היו יושבות כמו שצריך על המסילה, בכל פעם כשהיה נכנס משב רוח קל לחדר דלת ההזזה היתה רועדת ולקינוח – מדי פעם הן היו יוצאות מהמסילה והיה צריך להתאמץ כדי להחזיר אותן.

דלתות הזזה לבית – היום זו כבר איכות

למרבה השמחה, חידושים טכנולוגיים בשנות האלפיים החזירו את דלתות ההזזה לבתים והפכו אותן לאטרקטיביות הרבה יותר. אלה הם השינויים שנוצרו בדלתות הזזה:

  • דלת הזזה לכיס: דלתות הזזה היום יכולות להיכנס לכיס בתוך הקיר שם הן יושבות היטב ולא מורגשות כלל. מדובר על פתרון שחוסך מקום ובטיחותי לילדים קטנים.
  • מסילות: המסילות של דלתות ההזזה היום שונות מאוד מכפי שהמסילות היו בעבר, ודלתות הזזה יושבות בתוכן היטב. עם המסילות המתקדמות היום כבר לא נסבול מדלת שיוצאת מהמסילה, שחורקת בפתיחה ורועדת בתוכה בתגובה לכל משב רוח.

הפתרון לניצול מקסימלי של שטח

דלת רגילה נפתחת פנימה או החוצה. המשמעות היא שכל עוד הדלת פתוחה ישנו מרחב לא קטן בחדר שנתפס על ידי הדלת. לעומת זאת, דלת הזזה לכיס נכנסת לתוך הקיר והדבר חוסך מקום ומאפשר ניצול חכם יותר של השטח. יתרון זה הופך את דלת ההזזה לפתרון אטרקטיבי מאוד עבור חדרים קטנים וכן עבור חדרי מקלחת ושירותים.

דלת הזזה לבית לבטיחות מקסימלית

דלת הזזה לבית אינה רק נראית נהדר וחוסכת לכם שטח – מדובר גם בפתרון בטיחותי יותר עבור בתים עם ילדים קטנים. מכיוון שניתן לסגור את דלתות ההזזה לתוך הקיר אין סכנה שילדים יתנגשו בהן כשהם רצים בבית, וכמו כן לא ניתן לטרוק את הדלת על האצבעות בטעות.

פוסטים אחרונים