דלת זכוכית – יפה לכם שקוף

דלת זכוכית – שקוף שזה יפה

אז מה היא הדרך הנכונה בעיצוב הבית על מנת שנהיה בבית ונרגיש בחוץ?  התשובה היא דלת זכוכית. אנחנו בסטאטו מבינים בדלתות. כיבואנים בלעדיים של מותג הדלתות היוקרתי סקריניו ודלתות נוספות אנחנו חייבים להישאר עדכניים בטרנדים המובילים בעיצוב הבית. אם החלום הישראלי הוא בית עם גינה, חום ואהבה אנחנו יכולים לעזור להגשים אותו.

דלת זכוכית – ויהי אור

בבית מעוצב ומשודרג דלת היא הרבה יותר מפותחת וסוגרת, היא חלק משמעותי בעיצוב הבית. דלת מזכוכית חלומית היא דלת שתאפשר לאור להיכנס פנימה ולרעש, לכלוך ואבק להישאר בחוץ. בין מוצרינו תוכלו למצוא דלתות זכוכית מגוונות שיתנו מענה לכל אשר תדרשו. הכל בעיצוב איטלקי פרקטי, חושני ומרגש. בין מוצרינו דלת זכוכית למשרד, דלתות מזכוכית הזזה עם זכוכית כפולה על מסגרת אלומיניום דקה, הדלת מורכבת משני לוחות זכוכית שהוצמדו על שני צידי מסגרת האלומיניום, התוצאה היא פאנל מונוליתי בעל השפעה רגשית מורכבת. ידיות הדלת מותקנות או מטבעות על הקורה האופקית או ישירות על הזכוכית. דלת יפיפיה לשדרוג כל כניסה. אחת מהדלתות המבוקשות בין מוצרינו בקטגוריית דלתות זכוכית היא דלת קו אפס, דלת ציר עם זכוכית כפולה המורכבות משני צידי פרופיל אלומיניום דק ומשקוף אלומיניום טלסקופי המתישר עם מישור הקיר.

עיצוב נקי וחדשני עם דלת מזכוכית

אנחנו בחברת STATO מבינים בדלתות ובעיצוב. חברת STATO היא היבואנית הבלעדית של מותג הדלתות היוקרתי סקריניו. אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות הזזה ודלתות פתיחה בעלות טכנולגיית הכיסים המתקדמת שפותחה על ידי SCRIGNO אשר שינתה את עולם דלתות הפנים. אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

פוסטים אחרונים