דלתות כניסה מאלומיניום קו אפס – הטרנדים החמים של 2022

מעצבים כניסה מרשימה לבית – כל הטרנדים לשנת 2022

אדריכלים ומעצבי פנים וחוץ הבינו זה מכבר שדלת הכניסה היא כרטיס הביקור של הבית. במקרים מסוימים הדלת אף מהווה את סימן ההיכר של האדריכל שתכנן את אותו הבית. בעולם העיצוב והבניה טרנדים משתנים ומושפעים כל הזמן ובכל תחום, כך גם בעולם דלתות הכניסה לבית, שדלתות מעץ או מפלדה נבחרו אז לככב כמעט בכל בית.  רק בשנים האחרונות עולם הדלתות מתפתח עם פתרונות עיצוביים ואסתטיים מרשימים ביותר. פתרונות כמו דלתות כניסה מאלומיניום בקו אפס ודלתות פיבוט, המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות חסרת פשרות הפכו לבשורה החמה בשוק הבניה הפרטית. חברת סטאטו שהשיקה לראשונה בישראל את המותג SCRIGNO איטליה – דלת קו אפס במישור הקיר, ממשיכה להתרחב במתן פתרונות מעוצבים בתחום ומספקת הצצה לעולם של דלתות כניסה מעוצבות.

דלתות אלומיניום – הפתרון האולטימטיבי לדלתות כניסה

דלתות אלומיניום הן הפתרון האידיאלי לכל החסרונות שקיימים בדלתות עץ ופלדה ומדובר בפתרון שמביא איתו גם יתרונות נוספים. דלתות כניסה מאלומיניום שורדות בפני פגעי מזג האוויר ולכן הן נשמרות יפה יותר, לא דוהות, לא מתקלפות, לא מחלידות ומשקלן קל במחצית מדלתות פלדה הישנות. לאור העובדה שהן קלות יחסית, הדבר מאפשר לייצר אותן עם פתח בניה רחב יותר וגובה משמעותי יותר, מה שמקנה כניסה מעוצבת ומרשימה לבית.

המוצרים העיקריים בקטגוריית דלתות אלומיניום קו אפס

הפתרונות לדלת כניסה מאלומיניום קו אפס הן דלת פתיחה עם ציר צד (סמוי) ודלת פיבוט.  דלת כניסה קו אפס מתאפיינת בכך שהינה דלת מינימליסטית עם צירים סמויים, ידיות סמויות ו/או ידית משיכה. הדלת משתלבת ומתמזגת עם קיר הכניסה, על ידי חיפוי הדלת והקיר לרוחב ולגובה,  כך שמתקבלת תוצאה של כניסה יוקרתית ומרשימה. הסוג השני דלת כניסה PIVOT קו אפס, דלת פיבוט ( שגם היא קו אפס) נחשבת ליוקרתית בתחום דלתות הכניסה בעולם.  הדלת מצוידת בציר פיבוט המאפשר לקבל דלת כנף אחת במידות רוחב עד 2 מטרים וגובה עד 3 מטרים, וזאת בגלל הפטנט הייחודי של הפיבוט שנע על ציר עליון ותחתון המותקן כ 15 ס"מ מצד הדלת, דבר המאפשר מצד אחד לקבל דלת קלה לפתיחה וסגירה, ומצד שני מתקבלת כניסה רחבה במיוחד.

אפשרויות עיצוב ופונקציונאליות בדלת כניסה אלומיניום קו אפס

לרשות האדריכלים והמעצבים מעמידה חברת סטאטו מבחר מגוון של עיצובים וחיפויים המאפשרים למעצבים את הבחירה האופטימלית לעיצוב חזית הבית:

אלומיניום בצבעי RAL , אלומיניום בצבעי עץ, גרניט פורצלן, ציפחה, זכוכית, ועוד.

יחד עם זאת, קיימים גם אלמנטים של פונקציונאליות לנוחיות המשתמש ובמיוחד כשמדובר בדלת כניסה שכל יום משמשת לכניסה ויציאה מהבית, באמצעות מנגנון פתיחה חשמלי, מנעול חכם על ידי קודן, טביעת אצבע, או אפליקציה ייעודית.

הערה חשובה בנושא תקינה

דלתות הכניסה של סטאטו עומדות בתקני ISO ( ISO 9001 , ISO 14001) ומבוקרות ע"י גוף ההסמכה והפיקוח הגרמני TÜV HELLAS

ניתן להתרשם מהדגמים החדשים של דלתות הכניסה באולם התצוגה – 

דן דיזיין סנטר, לח"י 2 בני ברק

פוסטים אחרונים