דלתות זכוכית למשרד מעוצב ומודרני

ESEDRA

סדרת מחיצות זכוכית מבית ESEDRA נוצרו על מנת להבטיח את הגמישות המקסימלית תוך שמירה על איכות גבוהה

ETRA

סדרת מחיצות זכוכית למשרדים של המותג קסטלי. הדגם האלגנטי ביותר בשוק מבית סטאטו דלתות יוקרה
למידע נוסף

בתחום עיצוב הפנים, החידושים האחרונים מביאים לנו מבחר דלתות מודרניות ופרקטיות שהפכו לפופולאריות במגוון רחב של מבנים וסגנונות עיצוב פנים. אין כמו דלת כניסה זכוכית לחנות, ולעסק, מזמינות, מסקרנות ומושכות את הלקוח להיכנס פנימה.

לא לחינם בוחרים שוב ושוב חללי עבודה משותפים בארץ בעיצוב הסניפים החדשים במחיצות זכוכית. ברוב חללי העבודה תראו מחיצות זכוכית מפרידות בין השטחים הציבוריים במתחם וכן בעיקר בין המשרדים, המשאירות מרחב גדול נעים לעין.

דלתות קו אפס מזכוכית או מעץ ניתן לראות בבנייני משרדים מודרניים, במבני ציבור חדשים וגם בבתים פרטיים. דלתות הזזה זכוכית בין הסלון לחדר השינה לדוגמא, הן טרנד פופולארי היום בעיצוב הפנים המודרני של דירות חדשות, מאחר והדלת עדיין מהוות מחיצה, אך כאמור ניתן לראות דרכה את החדר הבא וכך היא מייצרת תחושת מרחב גדולה יותר לעין בחלל הבית. במידת הצורך ניתן לעצב דלת זכוכית פחות שקופה, או דלת זכוכית שהופכת לאטומה בתאורת יום בעוצמה גבוה.

מבחר מגוון של דלתות זכוכית מעוצבות

כשאתם מחפשים רעיונות עיצוביים לדלתות למשרד או לבית הפרטי שלכם, כדאי להתרשם ולהתעדכן במבחר המודרני של דלתות זכוכית, דלתות הזזה וגם דלתות קו אפס, הקיים בשוק לפני שבוחרים. אין קל מזה, ואין צורך לצאת מהבית ולחטט רגליים באולמות תצוגה, כל שנדרש הוא להקליק על העכבר, להיכנס לאינטרנט לאתר חברה המתמחה בעיצוב ושיווק דלתות זכוכית ודלתות מעוצבות למשרד.

בקטלוג התמונות הצבעוני באתר, תוכלו להתרשם מתמונות וממפרט מדויק של חומרים, ומהיצע גדול ואפשרויות להזמנה אישית על פי טעמכם. בין היתר ניתן להתרשם מהמגוון הבא של דלתות זכוכית למשרד.

דלת PAN – דלת זכוכית הזזה עם זכוכית כפולה על מסדרת אלומיניום דקה – זוהי דלת המורכבת משני לוחות זכוכית אשר הוצמדו על שני צידי מסגרת האלומיניום. לדלת ידיות מותקנות או מוטבעות על הקורה האופקית או ישירות על הזכוכית.

דלת FLAT D – זוהי דלת זכוכית כפולה, מורכבת משני צידי פרופיל אלומיניום דק ,ומשקוף אלומיניום טלסקופי המתיישר עם מישור הקיר.

דלת הזזה SLIDE – זוהי דלת זכוכית היושבת במרכזו של פרופיל אלומיניום דק. הדלת נעה על מסילת תקרה סמויה /גלויה.

דלת POLE – זוהי דלת זכוכית מודולרית, הדלת בעובי של שמונה מילימטרים, היא מותקנת על מוט טלסקופיט המשמש כציר פיבוט.

דלת MODO – דלת הזזה זכוכית, מסגרת הדלת היא אלומיניום בעובי 1.8 סנטימטר, והיא משולבת עם זכוכית. דלתות מסוג MODO  מתאימות ליישום כדלתות הזזה חיצוניות וגם משמשות דלתות הזזה לכיס וכן כדלתות פתיחה.

דלת LESS – זוהי דלת זכוכית עם מסגרת אלומיניום עברג יותר בעובי של 2.5 סנטימטר עם שילוב זכוכית. מתאימה ליישום כדלת הזזה לחציצה בין חללים, וגם כדלת הזזה לכיס וכן כדלת ציר. הדלת בעלת מנגנון נעילה, מברשות וגומיות אטימה.

דלת SEGNO – דלת קו אפס, דלת ציר עם מסגרת אלומיניום בהיקף הפתח עם מילואה זכוכית או עץ. מתאימה ליישום כדלת הזזה חיצונית, כדלת כיס וכדלת פתיחה.

למה כדי להתקין דלתות זכוכית למשרד

מעצבים את המשרד? עוברים למשרד חדש? מעצבים חלל משרדים? אנחנו  חברת STATO דלתות מעוצבות מבינים בעיצוב הבית והמשרד  ומתמחים בדלתות מעוצבות. הנה כמה נקודות למחשבה מדוע דלתות זכוכית למשרד הן חובה ולא רק בכניסה.

מדוע אתם ממש חייבים דלתות זכוכית למשרד

  • ויהי אור – דלתות זכוכית למשרד הן דרך מעולה להכניס אור ולהאיר את חלל המשרד. לא נעים לשבת באור הפלורסנטים. דלתות הזכוכית מאפשרות לחסוך בעלויות החשמל במשרד וליהנות מאור השמש הישראלית.
  • תחושת מרחב גדול יותר – דלתות פנים מזכוכית, מייצרות תחושת מרחב גדולה יותר בין החדרים השונים במשרד. השימוש בדלתות זכוכית מעניקה אוירה פתוחה ונעימה. תחושת מרחב וחופש תנועה.
  • שליטה – הבחירה בדלתות זכוכית למשרד מעניקה תחושת מרחב אך, מאפשרת לכם המנהלים ובעלי החברה לראות בדיוק מה קורה במשרד. גם כאשר הדלת סגורה ואי אפשר לשמוע את העובדים ישנה תחושה של פיקוח והשגחה.
  • לוק וחדשני ומשודרג לכל משרד – דלת מזכוכית נראית יותר יוקרתית ויפה, אפשר לבחור מתוך מגוון של עיצובי זכוכית ולשלב בדלתות הפנים לקבלת מראה הייטקסטי במיוחד.
  • לא רק זכוכית שקופה – ישנו מגוון רחב של סוגי זכוכיות כמו חלבית, צבעונית, לבנה, מעושנת, שקופה ועוד…  זה מאפשר לכם אין סוף אפשרויות עיצוב חדשני.

דלתות זכוכית למשרד  או לבית רק ב STATO 

אנחנו בחברת STATO דלתות מעוצבות מייבאים ומשווקים מגוון רחב של דלות לעיצוב הבית והמשרד. תוכלו לרכוש דלתות זכוכית למשרד  או לבית, דלתות הזזה, דלתות פתיחה, דלתות נסתרות ועוד. . אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

למה אתם חייבים דלת זכוכית למשרד

דלת זכוכית למשרד היא חובה – מדוע? מחקרים מלמדים כי דלתות שקופות בחדרים במשרדים לא רק יפות אלא גם יוצרות סוג של הרתעה. העובדים מרגישים שהבוס בוחן אותם. שהוילון בדלת זכוכית למשרד הבוס מכסה את דלת הזכוכית אז העובדים יודעים שמשהו קורה. דלת זכוכית למשרד מכניסה אור לחלל קטן ומחולק ומעניקה לוק מודרני והייטקסטי. הנה עוד כמה סיבות למה את ממש ממש חייבים דלת זכוכית למשרד.

דלת זכוכית למשרד בנינוח איטלקי 

דלת זכוכית למשרד היא דלת המאפשרת לאור להיכנס פנימה ולרעש, לכלוך ואבק להישאר בחוץ. חלל משרדים הוא חלל גדול שבדרך כלל מחולק למשרדים רבים. לא תמיד יש מספיק אור שמש והשימוש בדלת זכוכית למשרד מאפשרת כניסה של אור שמש ניעם לחדר ומתכתבת עם עיצוב מודרני וחדיש. אנחנו בסטאטו מבינים בדלתות ויש לנו מגוון רחב של דלתות זכוכית כמו דלת זכוכית למשרד, דלת זכוכית לבית, דלתות זכוכית למלונות או אולמות אירועים וכנסים. תוכלו לבחור בין זכוכית שקופה וזכוכית חלבית במגוון עיצובים.

דלת זכוכית למשרד ולכל חלל רק ב STATO 

אנו בחברת סטאטו מבינים בדלתות ונושמים עיצוב. אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות גם דלת זכוכית למשרד ולבית . בנוסף תוכלו לרכוש מגוון רחב דלתות הזזה ודלתות פתיחה בעיצובים רבים ומגוונים. מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל בוחרים לעבוד איתנו בגלל המבחר ואיכות והטכנלוגיה הייחודית שאנו מייבאים לארץ בין היתר דלתות פתיחה בעלות טכנולגיית הכיסים המתקדמת שפותחה על ידי  SCRIGNO אשר שינתה את עולם דלתות הפנים. אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

דלתות זכוכית – מכניסים את היוקרה לבית

אם בעבר דלת היתה בעיקר פריט פונקציונלי ששימש לחציצה בנינו ובין העולם שבחוץ וכן לכניסה ויציאה ממבנה, כיום דלת היא פריט עיצובי לכל דבר, ולכן אין סיבה להיות מופתעים שאנחנו רואים יותר ויותר דלתות יוקרה מזכוכית. בד בבד עם שינוי התפיסה העיצובית, התפתחויות טכנולוגיות מאפשרות לייצר דלתות זכוכית עוצמתיות כך שגם הבטיחות נשמרת כשמתקינים את הדלת.

היכן ניתן להתקין דלתות זכוכית?

דלתות זכוכית נפוצות במיוחד במשרדים ובעסקים, אך למעשה ניתן גם להתקין אותן בבית וישנם מגוון עיצובים שמתאימים לדלתות כניסה לבית וכן לדלתות פנים. לצד זה, להתקנת דלת זכוכית יש מספר גורמים מקבילים: ראשית כל, לא ניתן להתקין דלת זכוכית אם משקוף הדלת הוא מעץ, ואם מדובר ביציאה למרפסת יש להשתמש במסגרת אלומיניום.

סוגי דלתות זכוכית

  • זכוכית טריפלקס: זכוכית שעשויה משתי שכבות צמודות זו לזו, מה שהופך אותה ליעילה במיוחד בבידוד רעשים.
  • זכוכית בידודית: זכוכית שמורכבת משתי שכבות זכוכית ובנוסף לכך שכבת אלומיניום, מה שמקנה לה גם הגנה תרמית מפני מזג האוויר.
  • זכוכית מחוסמת: זכוכית המחוממת בטמפרטורה גבוהה במיוחד, מה שהופך אותה לחזקה ובטיחותית מאוד.

דלתות לבית המייצרות אווירה אחרת

כשאנחנו מדברים על עיצוב קשה להתחרות בדלתות זכוכית. זהו חומר גלם שבאמת ניתן לעשות איתו הכל: זכוכית שקופה לחלוטין, זכוכית חלבית, זכוכית אטומה למחצה, זכוכית במגוון צבעים או זכוכית עם הדפס עליה. הגיוון הזה הופך את דלתות הזכוכית למתאימות לכל חלל, בין אם מדובר בדלת למקלחת או לשירותים, דלת למטבח, דלת כניסה לבית או דלת למשרד.

דלת הזכוכית שתייצר תחושת מרווח

דלתות זכוכית מתאימות מאוד בין השאר לחללים קטנים, וזאת משום שהן מייצרות אשליה של מרחב גדול ומרווח יותר. ככל שהזכוכית יותר שקופה ובהירה כך האפקט של הגדול משמעותי ומרשים יותר.

בידוד אקוסטי ברמה גבוהה

בניגוד לחומרי גלם כגון עץ או גבס, זכוכית מבודדת באופן מצוין והתוצאה היא בידוד אקוסטי ומניעת רעשים באופן כמעט מוחלט. מסיבה זו דלתות זכוכית מתאימות במיוחד לחללים משרדיים, כאשר אנחנו מעוניינים לעבוד בשקט במשרד גם אם החבר'ה ליד מקשקשים ומרעישים.

פוסטים אחרונים