דלתות הזזה – עיצוב ללא פשרות

דלתות הזזה – הדרך המעוצבת לחלק את החלל

איזה כיף, סוף סוף הרגע המאושר הגיע, עברתם לבית חדש. קניתם ריהוט, בתי מזוזות, ביצעתם בדק בית מקיף ועוד. כעת מה שנותר הוא לבחור דלתות הזזה לבית. אנשים שמבינים בתחום מבינים כי אין כמו הפעולה השקטה של דלת הזזה , היא חוסכת מקום , שקטה ונעימה בטוחה יותר מכל דלת. דלתות אלו הן כבר מזמן צו האופנה, דלתות הזזה מעוצבות במגוון עיצובים ודגמים לחלוקת כל חלל בביתכם. חשבו על עיצוב מחדש, חלוקת חללים חדשה בעזרת דלת הזזה. דלת המעניקה תיחום ובאותה מידה זרימה. שדרוג לכניסה לכל חדר בבית דלת הזזה חוסכת מקום ומשתלבת בכל עיצוב. 

דלתות הזזה בעיצוב נקי ואלגנטי 

בשנים האחרונות עולם הדלתות נפתח מחדש. החשיבה על חלוקת החלל בעזרת דלתות הזזה היא דרך חדשה לארגן את החלל. לייצור תחושה של זרימה בין החללים השונים בבית ולהעניק פרטיות כאשר זו נדרשת. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשרות ייצור דלתות אלו מחומרים רבים ומגוונים. בפני מעצבי הפנים והאדריכלים קיימים מגוון רב של דלתות פתיחה והזזה לחלוקת חללים. חברת STATO  מעניקה שירותי התקנת דלתות הזזה מעוצבות . בין מוצרינו דלת הזזה לכיס הנפתחת לתוך כיס בקיר עם מסגרת עץ המעטרת את המפתח, דלת הזזה כפולה הנפתחת לתוך כיס בקיר ופותחת שני חללים למרחב אחד גדול ברגע, מפתח דלתות כפולות הנפתחת אל תוך הכיס בקיר עם משקוף אלומיניום סמוי, דלת זכוכית הזזה עם זכוכית כפולה על מסגרת אלומיניום דקה או עבה, דלת זכוכית הזזה חלקה תלויה במסגרת אלומיניום. 

עיצוב הבית הוא משימה לא קלה נשאף  שהבית יראה ממגזין מועצב עד לפרט האחרון אבל בית חייב להיות פרקטי ולשרת את צרכינו. פה אנחנו נכסים מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בחלל החדר בטבעיות ומאוד פרקטים לשימוש. 

דלתות זכוכית הזזה רק ב STATO  

 אנחנו בחברת STATO אוהבים עיצוב איטלקי עשיר. חברת STATO היא היבואנית הבלעדית של מותג הדלתות היוקרה סקריניו. אנו משווקים בארץ מגוון רחב של דלתות הזזה ודלתות פתיחה בעלות טכנולגיית הכיסים המתקדמת שפותחה על ידי SCRIGNO אשר שינתה את עולם דלתות הפנים. אנו מאמינים באיכות גבוהה ושירות בלתי מתפשר חרטנו על דגלינו את ערכי השירות, המקצועיות והאיכות. אנו מלווים כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. מוצרינו בעלי קו עיצובי נקי ומרשים המשתלבים בעיצוב מסוג זה, על מנת שזה יוכל לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו האישיים ודואגים להיות שם עבורו גם לאחר התקנת המוצר המוגמר בביתו. אנו מתחייבים לאחריות לכל מוצרינו הכוללת  גם צירים נסתרים בדלתות זכוכית ומתחייבים למתן שירות מקצועי ואדיב ביושר ובהגינות.

פוסטים אחרונים